خریدار سنگ آهن هماتیت دانه بندی

خریدار سنگ آهن هماتیت و مگنتیت دانه بندی شده ایران در بازار بین المللی کشورهای چین، امارات، ترکیه، عراق و چند کشور دیگر هستند. چین بزرگترین خریدار سنگ آهن ایران است.

خریدار سنگ آهن هماتیت و مگنتیت این محصولات را در شکل دانه بندی شده در انواع ریز یا همان iron ore fine و کلوخه سنگ آهن تحت عنوان iron ore lumps خرید می نماید.

صادرات سنگ آهن سنگ آهن دانه بندی شده جزء سنگ آهن صادراتی به شمار می آید. و در لیست قیمت سنگ آهن و لیست فروش صادرکنندگان سنگ آهن ایران به کارخانه داران خارجی پیشنهاد می گردند. در صنعت فولاد چندین کشور را می توانیم مهمترین مقاصد صادرات فولاد ایران بنامیم. از جمله کشور چین، امارات، ترکیه، عراق و …. اینکشورها مهمترین مقصد صادرات مواد خام زنجیره فولادسازی نظیر سنگ آهن نیز هستند. البته بیشترین میزان صادرا سنگ آهن به چین انجام می گیرد. در حقیقت بزرگترین خریدار سنگ اهن هماتیت و مگنتیت دانه بندی شده و البته کنسانتره آهن صادراتی ایران، کشور چین است.

قیمت جهانی سنگ آهن دانه بندی شده قیمت جهانی سنگ آهن دانه بندی شده تعیین کننده میزان و نوع نوسان قیمت روز سنگ آهن در بازار کشورهای صادرکننده نظیر ایران است. به عبارت بهتر می توانیم بیانکنیم که قیمت جهانی سنگ آهن دانه بندی شده بر روی قیمت سنگ اهن صادراتی ایران بر اساس نرخ دلار تاثیر می گذارد. البته پارامترهای دیگری نظیر تغییر هزینه های کشتیرانی نیز می تواند در قیمت اعلام شده توسط صادرکنندگان سنگ آهن تاثیر گذار باشد.

خریدار سنگ آهن هماتیت می تواند این نوع سنگ ها را به صورت مستقیم از تولید کنندگان و شرکت های آن خریداری نماید که خرید مستقیم از تولید کننده آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و قیمت این محصول ارزان تر محسوب خواهد شد زیرا که دست واسطه در میان نیست ولی در صورت وجود واسطه گران این نوع سنگ آهن با قیمت بسیار گزافی به دست همه مشتریان این محصول خواهد شد.

خریدار سنگ آهن هماتیت دانه بندی

آشنایی با انواع سنگ آهن

آشنایی با انواع سنگ آهن سنگ آهن نوعی از سنگ های فلزی می باشد که این نوع سنگ آهن در ساختن بسیاری از وسایل و لوازم و مصالح کاربرد زیادی را دارد و از این محصول می توان استفاده بسیاری را برد مثلا سنگ آهن در ساختن بتن و سیمان و بسیاری از وسایل دیگر مورد استفاده بیشتر قرار می گیرد. در این بخش قصد داریم که به آشنایی با انواع سنگ آهن بپردازیم.

_ یکی از انواع سنگ آهن می توان به سنگ آهن مگنتیت اشاره کرد که این سنگ آهن ،بیشترین آهن را نسبت به سنگ آهن های دیگر در خود جای داده است، در واقع این نوع سنگ آهن به آهن ربای طبیعی هم شهرت دارد.

_ نوع دیگر از سنگ آهن، سنگ آهن هماتیت است که نسبت به مگنتیت آهن کمتری را در داخل خود دارد.

_ سنگ آهن گوتیت هم نوعی از سنگ آهن است که مانند دیگر سنگ اهن ها از مقداری اهن تشکیل شده است.

_ لیمونیت هم از انواع سنگ آهن ها به شمار می رود که در ساختار آن از آهن استفاده شده است و یکی از سنگ آهن های پر فروش و خوب می باشد که در ایران تولید می شود و رونق بازار خوبی را دارد.

_ سیدریت نوع دیگر سنگ آهن است که به خاطر وجود آهن در درون آن جزو سنگ آهن ها به شمار می رود، این سنگ آهن ها بسیار پر کاربرد هستند و استفاده زیادی از آن ها می شود، این سنگ آهن ها از معدن ها به دست می آیند ولی با آهن مخلوط می شوند و مورد استفاده واقع می شوند.

معرفی سنگ آهن هماتیت دانه بندی

معرفی سنگ آهن هماتیت دانه بندی اکنون می خواهیم به معرفی سنگ آهن هماتیت بپردازیم تا بتوانیم از این طریق اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم، در واقع سنگ آهن هماتیت در کوره های بلند استفاده می شود که این نوع سنگ ها در اندازه های ریز و درشت وجود دارند و به بازار عرضه می شوند.

سنگ آهن هماتیت یکی از مهم ترین و بهترین نوع سنگ آهن می باشد که در صنعت فولاد سازی بیشترین کاربرد را دارد و در انواع سنگ های ریز و درشت موجود می باشد و در بازار عرضه می شود، این سنگ هماتیت از بهترین و مهمترین نوع سنگ آهن می باشد که از طریق معدن استخراج می شود.

سنگ هماتیت در کوره های بلند بیشترین کاربرد را دارد و قیمتی که روی این نوع سنگ آهن گذاشته می شود بر طبق عیار آهنی که در آن به کار رفته و هم چنین بر طبق نوع آن تعیین می شود و در بازار ها به فروش می رسد، و با کیفیت خوب و مرغوبیت عالی به دست مشتری می رسد.

تفاوت سنگ آهن هماتیت با مگنتیت

تفاوت سنگ آهن هماتیت با مگنتیت اکنون که تا حدودی با سنگ آهن هماتیت و سنگ آهن مگنتیت آشنا شدیم می خواهیم تفاوت سنگ آهن هماتیت با مگنتیت را بدانیم و مختصر اطلاعاتی هم در این زمینه مذکور داشته باشیم و تفاوت های مهم این دو سنگ آهن را بدانیم و بتوانیم آن ها را از هم تشخیص دهیم.

_ سنگ آهن مگنتیت خاصیت مغناطیسی دارد ولی سنگ آهن هماتیت این خاصیت را ندارد، این خاصیت باعث می شود که هزینه های پر عیار سازی این سنگ کمتر شود و هزینه زیادی را در بر نداشته باشد و می توان به وضوح بیان کرد که این ویژگی مهم و با ارزش سنگ مگنتیت می باشد.

_ سنگ هماتیت یک قابلیت ویژه دارد و آن قابلیت این است که این سنگ قابل احیا شدن است ولی سنگ مگنتیت این قابلیت مهم را دارا نمی باشد، و باید سنگ مگنتیت ابتدا به سنگ هماتیت تبدیل شود تا بتواند قابلیت احیا شدن را داشته باشد، بنابراین نداشتن قابلیت احیا شدن سنگ مگنتیت یک ضعف بزرگ برای این نوع سنگ محسوب خواهد شد.

این سنگ ها هر دو از ارزش بیشتری بر خوردارند و کاربرد زیادی را هم دارند و هر دو تقریبا از ارزش بالاتری برخوردار هستند، هر چند که این سنگ ها تفاوت هایی را با هم دارند ولی هر دو مورد نیاز می باشند.

صادرات سنگ آهن هماتیت دانه بندی

صادرات سنگ آهن هماتیت دانه بندی صادرات سنگ آهن هماتیت دانه بندی از طریق ایران به کشورهای دیگر صورت می پذیرد که تولید کنندگان بهترین و با کیفیت ترین نوع این سنگ ها را برای صادر کردن به سایر کشورها کنار می گذارند و آن را با قیمت بسیار مناسب به بعضی از کشور ها صادر می کنند تا از این طریق بتوانند کمکی را به اقتصاد کشور کنند.

سالانه چندین میلیون تن از این سنگ های هماتیت به دیگر کشورها صادر می شود ، این صادرات سنگ ها یک راه در آمد زایی بسیار خوب برای کشور ما می باشد، این سنگ آهن ها بیشتر به کشورهای چین و عراق و امارات و کشور ترکیه و چندین کشور دیگر صادر می شود.

قیمت سنگ آهن هماتیت هم مانند سایر محصولات تحت تاثیر نوسانات بازار قرار گرفته است و با افزایش یافتن قیمت این محصولات، قیمت سنگ آهن هماتیت هم افزایش می یابد و هر روز تغییر قیمت دارد و گران تر می شود و ثبات قیمتی برای این کالا فعلا وجود ندارد.

تولید کنندگان سنگ آهن هماتیت تلاش خود را تولید بیشتر این محصول و رفع نیاز مردم به این محصول را می کنند و چون این کالا در ایران به صورت فراوان تولید می شود در نتیجه تولید کنندگان به فکر صادر کردن آن هستند و به اکثر کشورها این سنگ آهن ها را صادر می کنند.

اگر این سنگ ها را به صورت عمده بتوان تهیه و خریداری نمود بسیار به صرفه خواهد بود زیرا که با خرید عمده این نوع سنگ ها سود خوبی نصیب خریدار می شود و هم چنین در خرید عمده قیمت سنگ ها کمتر و ارزان تر محسوب می شود و در نتیجه باعث می شود که با قیمت مناسب تر هم به دست مشتریان برسد و به این طریق مردم برای خرید آن اقدام کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما