خریدار شلاکه آهن

خریدار شلاکه آهن در خرید این محصول به کیفیت بار از نظر بال میل شده و تمیز بودن و … دقت می کند. شلاکه آهن بال میل شده (عکس شلاکه آهن و فیلم آماده سازی و بال میل شلاکه را می توانید در تصویر مشاهده کنید)، آماده فروش است.

از جمله ضایعات آهن که به طور عمده در واحد های ذوب و فولادسازی مورد استفاده قرار می گیرد می توانیم به شلاکه، خرسک و اشکی اشاره کنیم.

قیمت شلاکه آهن شلاکه با نرخ قیمت حدود 700 الی 2000 تومان در حال حاضر قابل خرید و فروش است (قیمت اعلام شده مربوط به بازه زمانی 1397 و اوایل 1398 است). مهمترین تفاوت و تمایز بین محموله های مختلف میزان خلوص و به بعرات عام تر عیار شلاکه آهن است. بال میل کردن شلاکه و پاک سازی آن سبب افزایش درصد خلوص آن می شود. این موضوع به طور مستقیم بر قیمت شلاکه آهن تاثیر می گذارد. در تصویر فوق دو نمونه شلاکه آهن تمیز شده و تمیز نشده را مشاهده می کنید. خلوص سلاکه بال میل شده بیش از 90%، شلاکه چکش خورده در محدوده 80% و شلاکه بدون تمیزکاری پایین تر است.

Mo Cr S P Mn Si C Fe
d> 0.0232 0.0163 0.0173 1.43 0.378 0.352 97.6 Ave
W V Ti Nb Cu Co Al Ni
0.0231 0.0042 0.0022 d> 0.0135 0.0085 0.0017 0.0298 Ave
As Zr Ca B Sn
d> 0.0033 0.0053 d> 0.0039 Ave

تمیز بودن یا نبودن شلاکه از این حیث مورد توجه قرار می گیرد که میزان پرتی ذوب شلاکه آهن، کاملا وابسته به این موضوع می باشد. برای شلاکه تمیز شده میزان پرتی اغلب در محدوده 7 الی 8 درصد می باشد.

توجه خریدار شلاکه آهن به درصد کربن ذوب نکته ای که در استفاده از شلاکه آهن باید خریدار شلاکه آهن به آن دقت کند، کاهش درصد کربن ذوب است. لذا استفاده شلاکه آهن برای ذوب به همراه آهن اسفنجی و یا قراضه چدن امکان پذیر است.

همانطور که می دانید در استفاده از شلاکه در واحد ذوب، میزان کربن ذوب کاهش پیدا می کند. بنابراین باید درصد کربن به وسیله ی شارژ کک به درون مذاب کنترل شود. واحد تولیدی باید این مسئله را بررسی نماید و میزان شارژ را کنترل نماید تا بتواند شمش با درصد کربن مشخص تولید کند. البته باید به درصد کربن آهن اسفنجی در حال شارژ به کوره ذوب نیز دقت نماییم. کنترل ورودی ها توسط بخش کنترل کیفیت باید به دقت انجام گیرد.

خرید شلاکه و خرسک، ته تاندیش علاوه بر شلاکه، خرسک و ته تاندیش از دیگر محصولات مورد استفاده در واحد ذوب هستند. میزان اتلاف شلاکه در استفاده آن در کوره ذوب کمتر از خرسک و یا ته تاندیش است. لذا قیمت آن اغلب پایین تر از خرسک و ته تاندیش می باشد.

فروش ته تاندیش و خرسک ته تاندیش و خرسک پیکور خورده با خلوص مناسب در حال عرضه توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ است. در خصوص خرسک و ته تاندیش آنچه که اهمیت دارد، سایز و ابعاد آن است. با وجه به اینکه دهانه کوره های ذوب ابعاد خاصی دارد، ابعاد ته تاندیش و خرسک مناسب را محدود می کند. برش ته تاندیش و خرسک را ما اغلب زیر 50 سانتی متر انجام می دهیم. در این صورت برای اغلب کارخانه ها مناسب است. مگر اینکه خریدار ابعاد دیگری درخواست نماید.

برای کوره های ذوب بزرگ با دهانه بزرگ تر چنانچه خریدار تایید کند، برش را انجام نمی دهیم در این صورت به دلیل پایین تر بودن قیمت، برای خریدار خرسک و ته تاندیش صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت.

فروش ته تاندیش ته تاندیش با آنالیز ارائه شده در زیر که خلوص 98 درصد را نشان می دهد، آماده فروش توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ است.

جهت خرید هر کدام از این محصولات می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

برای خرید داری این محصولات می توانید با مشورت با مشاوران مجرب در این زمینه از کیفیت و مرغوبیت این محصولات اطمینان حاصل کنید و بعد برای خرید اقدام فرمایید و از از کیفیت بالای آنها کمال استفاده را ببرید.

افتخار می کنیم چنین محصولی را به دست مصرف گرامی چون شما می رسانیم.

خریدار شلاکه آهن

با شلاکه آهن بیشتر آشنا شوید

با شلاکه آهن بیشتر آشنا شوید در تولید هر محصولی ضایعاتی وجود دارد که به دلیل خراب شدن ماشین آلات و دستگاه های تولید و یا مواد اولیه غیر استاندارد به وجود می آید گاهی هم به خطر اشتباهات انسانی این ضایعات ها بیش تر میشود.

برای اینکه هر فلزی به دست آید باید مواد و سنگ های معدنی در کوره ها ذوب شوند و در کوره به دو صورت شکل به خود بگیرند در شکل و صورت اول تمام ناخالصی ها در سطح بالای مواد مذاب قرار می گیرند و در حالت دوم مواد مذاب فلز خالص در سطح پایین مواد شکل خود را تغییر می دهند.

سرباره ها که مواد سبک سطح بالای مواد مذاب هستند بعد از دیدن حرارت زیاد در کوره های بلند از قسمت بالایی کوره خارج می‌ شوند و بعد از آن مواد مذاب از قسمت پایین کانال خارج می شوند.

سرباره ها بعد از اینکه از کوره ها خارج شدند به استخر های آبی برده می‌شوند و در آنجا خنک شده و به این مواد سرد و سفت شدهٔ به دست آمده شلاکه آهن می‌گویند.

از نظر شکل ظاهری بین شلاکه و خرسک تفاوت هایی وجود دارد که این دو را ازهم جدا می‌کند شلاکه ها ورقه های نازک و ضخیم هستند ولی خرسک ها توده هایی بزرگ می باشند که با برش زدن به قطعات کوچکتر تبدیل می‌شوند.

شلاکه ها را به روش های گوناگونی می‌توان به وجود آورد یکی دیگر از این روش ها برش زدن خرسک ها که توده های بزرگی هستند به وسیلهٔ پیکور می باشد که با برش زدن آنها و تبدیل آنها به قطعات کوچک تر و سپس نرم کردنشان شلاکه را به وجود آورد.

و در بخش بازیافت به مواد دیگری تبدیل می شود.

موارد استفاده از شلاکه آهن

موارد استفاده از شلاکه آهن شلاکه به عنوان یک ضایعات آهن و قراضهٔ آن در کارخانه های تولید فلز مورد استفاده قرار می گیرد و در به وجود آوردن فلزات نقش مهمی را ایفا می‌کند در انواع مختلف کوره استفاده از شلاکه هم متفاوت است.

در کوره های بلند که برای تولید آهن به کار برده می‌شود و در کوره های قوس دار که در تولید فولاد به کار می رود شلاکه آهن را به روش های مختلف نقش ایفا می کنند.

از حجم عمدهٔ شلاکه که در تولید فلزات به کار برده می شود را هم می‌توان در تولید میلگرد های به عنوان قراضه استفاده کرد و این نشانهٔ کاربرد فراوان انواع شلاکه در تولیدات می باشد.

یکی از مواردی که می‌توان به صورت عمده و کلی در آن از شلاکه و گاهی خرسک استفاده کرد تولید سیمان است که در آن ازشلاکه آهن استفاده می کنند و نقش مهمی را اجرا می‌کند.

این سیمان ها که در آنها از شلاکه و خرسک به کار برده شده است در کنار میلگرد ها از مقاومت بالایی برخوردار شده و این نشان می‌دهد که شلاکه آهن در استقامت میلگرد و سیمان نقش بسزایی دارد.

در تولیدات نبشی های ساختمان هم شلاکه وجود دارد به صورتی که نبشی ها از شمش فولادی تشکیل می شوند و این شمش های فولادی خود از شبکه به وجود آمده اند و شلاکه در تولید آنها نقش مهمی دارد.

این محصول در تولیدات زیادی نقش دارد و این اهمیت به سزای آن در افزایش خریداران و استفادهٔ بسیار تولید کنندگان تاثیر زیادی دارد و توانسته با این ویژگی های بی شمار خود همهٔ تولید کنندگان و خریداران در تمام نقاط جهان به خودش جذب کند.

و همواره به تجربه خود در این سالها برای کیفیت بهتر محصول اضافه نماید‌.

آشنایی با انواع شلاکه

آشنایی با انواع شلاکه شلاکه آهن انواع بسیاری دارد و کارخانه های زیادی برای تولیدات مورد استفاده قرار می گیرد و توانسته با این کاربرد های خود توجه تولید کنندگان بی شماری را جلب کند.

گاهی نوعی از شلاکه در صنایع راه سازی و کشاورزی استفاده می شود و نوعی دیگر از آن در صنعت فولادسازی و تولید فلزات به کاربرده می شود و این از ویژگی های بالای این محصول می باشد.

انواع شلاکه در تمام کشورها کاربرد فروانی دارد و در تولیدات زیادی نقش ب سزایی ایفا می کند و توانسته با کاربردهای خودش در تمام کارخانه ها حضور پیدا کند.

کاربرد شلاکه آهن در صنعت بسیار گسترده و متنوع است. از کاربرد های این آهن خوش دوام و پر کاربرد می توان به استفاده آن برای قطعات دستگاه‌ها، ماشین ها یا میلگرد های ساختمان سازی اشاره نمود که رشد خوب و هوادار طلبی از خود در سال های اخیر به رخ کشیده است.

کیفیت شلاکه آهن بسیار بالا است، چون می تواند در دمای بالایی از کوره القایی تحمل خوبی از خود به نمایش بگذارد. این نوع آهن بعد از ذوب میتواند به محصولات متنوعی چون دستگاه‌های نانو، دستگاه‌های کارخانه، ورقه آهنی و فولادی برای عایق ساختمان ها و غیره مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد.

معمولا شلاکه آهن بعد از ذوب به سرعت خشک می شود، برای همین بعد از ذوب در قالب های مقاوم و منحصر به شکل گیری آهن قرار میگیرد و به فرم و شکل های متفاوتی تبدیل می شود. آهن اسفنجی حدود پنج تا شش درصد ناخالصی دارد که می توان آن ناخالصی ها را برای استفاده‌ محصولات دیگر در دستگاه‌های نانو فناوری به صورت ورق در آورد و به نمایندگی های مجاور و دور دست برای پخش آن ارسال نمایند.

قیمت روز شلاکه آهن چقدر است؟

قیمت روز شلاکه آهن چقدر است؟ شلاکه با نرخ قیمت 700 الی 2000 تومان در حال حاضر قابل خرید و فروش است شلاکه آهن مشتریان زیادی دارد و علت آن هم استفادهٔ دوباره از آنها در تولیدات فلز می باشد این محصول قیمت های مختلفی دارد.

امروزه از این محصول را در تناژ بالا خریداری می کنند و خریداران زیادی هم پیدا کرده است این افزایش خرید و استفاده از شلاکه آهن فقط مربوط به کشور و تولید کنندگان ایرانی نیست بلکه در تمام کشورها و دولت ها رواج پیدا کرده است.

خریداران و تولیدکنندگان برای توجهٔ زیاد خود به این شلاکه و گاهی هم خرسک دلایل بسیاری دارند یکی از آنها کاربرد فراوان شلاکه در تولیدات فولاد سازی و صنایع راه سازی و آسفالت و کشاورزی می باشد.

قیمت روز شلاکه آهن در افزایش است و دلیل آن هم افزایش خرید کشورهای تولید کننده و خریداران در تناژ بالا می باشد و همهٔ تولید کنندگان مربوطه به دنبال خرید این شلاکه آهن می باشند و قیمت روز شلاکه برایشان مهم نیست بلکه کیفیت و کاربرد آن برایشان اهمیت دارد.

در کشورهای اروپایی و پیشرفته که علم و تکنولوژی آنها در حال گسترش می باشد روش هایی پیدا کردند و رواج داده اند که ناخالصی های این شلاکه ها را کم می کند و یا از بین می برد و بسیار به صرفه است.

چه خوب است همهٔ کشورها و ملت ها پا در عرصهٔ پیشرفت گذاشته و روز به روز علم خود را در هر زمینه ای به خصوص در زمینه ی ضایعات گسترش دهند و از کاربردهای این ضایعات به بهترین نحو استفاده کنیم.

شلاکه یکی از این محصولات و ضایعه است که با دانش انسان مزیت های آن شناخته شده و مورد استفادهٔ قرار گرفته است و توانسته توجه همهٔ تولید کنندگان و خریداران را در هر زمینهٔ مربوط به خودش جلب کند.

این محصول و دیگر محصولات از این قبیل با صادرات به کشورهای خریدار وتولید کننده همسایه توانسته در رونق اقتصادی کشور و مردمش نقش مهمی داشته باشد و این برای جامعه بسیار مفید است.

و باعث اشتغال جوانان بیکار در سطح کشور می شود.

منظور از شلاکه آهن چیست؟

منظور از شلاکه آهن چیست؟ گاهی افرادی می پرسند شلاکه آهن چیست ؟ در خط تولید همه کالا، همه می دانیم که وجود ضایعات پس از تولید قطعا ممکن است.

این ضایعات می‌تواند براساس مشکل فنی یا خرابی ماشین‌آلات (دستگاه‌ها) و یا به منظوره استفاده از مواد اولیه غیراستاندارد در خط تولید به وجود آید.

مورد دیگر در ایجاد ضایعات در خط تولید اشتباهات نیروی های انسانی در هنگام کار با ماشین‌آلات است.

در خط تولید صنایع فلزی نیز همانند دیگر خطوط تولید با چنین مشکلاتی سرکار داریم. ضایعاتی و اضافه های مواد اولیه که در همه خطوط تولید به وجود می‌آید، این امکان را داردند که دوباره در فرآیند بازیافت مورد استفاده قرار گیرد.

در خطوط مختلف تولید این ضایعات به اسم های دیگر خوانده می‌شوند؛

مثلا در صنایع چوبی، خاک‌ اره به نام ضایعات آن مواد اولیه معروف است، در خطوط نساجی به آن سرنخ و یا پُرز می‌گویند که برای ما هم در هنگام خیاطی کردن رایج است و در صنایع ذوبی که فولاد، آهن و غیره تولید می‌شود چند صورت ضایعات داریم که به سرباره معروف هستند اما ضایعات آهن آلات انواع بسیار زیادی دارد که معمولا با نام لاشه آهن شناخته می‌شوند، در اسم لاشه آهن معنی واقعی روی کلمه است لاشه یعنی همان جسد یا ضایعات که به معنی جسد آهن، ضایعات آهن، اضافه های آهن می توان معنی کرد که به صورت سر جمع می توان آن را لاشه آهن نامید.

مهمترین مصارف شلاکه آهن

مهمترین مصارف شلاکه آهن شلاکه آهن ماده‌ای است که در هنگام تولید آهن به شکل های گوناگون از خط تولید بدلیل مشکلاتی پس فرستاده می شود و به شکل کلوخ به صورت مستقیم یعنی بدون ذوب کردن آن، به وجود و تولید می شود. امروزه در کوره‌های القایی می توان تا پنجاه درصد آهن اسفنجی را جایگزین ضایعات دور ریز کرد و از آن کالای جدیدی برای استفاده مردم ساخت.

شلاکه آهن دارای فشردگی بالایی می باشد و می تواند استحکام بالایی از خود برای تولیدات آهن و فولاد نشان دهد.

از مصارف شلاکه آهن می توان آهن و فولاد خام تولید کرد که آن نیز برای تولید قطعات صنعتی دستگاه ها، ماشین آلات، خودروها، درب منازل، اماکن عمومی استفاده نمود. آهن اسفنجی بعد از ذوب شدن در کوره ها حدود پنج درصد آن برای فرآورده‌های فولادی به کار می رود چون آن پنج درصد جزء ناخالصی های موجود در آن شناخته می شود، و برای استفاده های دیگر مثل گاوصندوق فولادی، نیمکت فولادی، سینک های ظرفشویی فولادی، ماشین آلات فولادی و غیره مورد استفاده قرار بگیرد.

شلاکه آهن را از کجا میتوان خرید؟

شلاکه آهن را از کجا میتوان خرید؟

شلاکه آهن را می توان از عمده فروشان یا نمایندگی های فروش آن خریداری نمود حتی می توان به محل کارخانه رجوع نمود و از آنجا به مقداری زیاد و کم خریداری نمود و از آن برای فرآورده‌های جدیدتر استفاده نمود و به استفاده عموم مردم یا خود رساند.

در هنگام خرید شلاکه آهن دقت کنید که جنس خریداری شده کاملا معتبر و دارای نشان استاندارد و نشان بازیافت که کارخانه دریافت نموده آن جنس بوده باشد.

قیمت روز شلاکه آهن در بازار ایران

قیمت روز شلاکه آهن در بازار ایران قیمت روز شلاکه آهن در بازار ایران توانسته همچنان بدون واسطه و با تضمین قیمت باقی بماند و با تلاش خود پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد.

فروش شلاکه آهن در این فصل توانسته رشد خوبی از خود نشان دهد و با یاری کارگران سخت کوش و ساعی، حسن رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید و هر ساله افراد زیادی به این جمع اضافه شده و از تولیدات کارخانه اینبادام زمینی روکش دار سفارشات فراوانی را به نمایندگی های نزدیک به خود میکنند و شرکت تولیدی این کالا با گسترش کارخانه توانسته جوانان زیادی را دست به کار کند و اشتغال زایی را برای جامعه داشته باشد و از آمار بیکاری افراد جامعه اندکی کاهش دهد. این تولیدی توانسته لوح های زیاد را از جهت رقابت با محصولات خارجی کسب کند، این محصول توانسته نشان استاندارد و سیب سلامت را بگیرد و لوح های تقدیر فراوانی را در این حیطه دریافت نمایید، و محصولات خود را بعد از چندین سال گسترش دهد. دستگاه‌های این تولیدی از مدرن ترین دستگاه‌های موجود در ایران و خاورمیانه می باشد که دارای سیستم پیشرفته تمام اتومات بوده و کار را برای شرکت راحت تر نموده. این شرکت در این حیطه و رشته توانسته لوح های تقدیر فراوانی را کسب و نشان استاندارد و مهره تأییدیه بهداشت را نیز از آن خود کند و همواره با بازارهای بین المللی در حال رقابت باشد تا لیاقت خود را به این چنین بازارهایی اثبات و نشان دهد.

شلاکه آهن توانسته درصد بالایی در کسب هرساله خریداران به خود اضافه کند و به کیفیت این نوع محصول همچنین درصد بالایی را اضافه نماید. مفتخر هستیم که چنین محصولاتی را هر ساله با بسته بندی بهتر و رشد کشاورزی مدرن تر به دست مشتریانی چون شما برسانیم.

اگر علاقه مند خرید این چنین محصولی هستید می توانید با مراجعه به این سایت اینترنتی(آنلاین) و یا از طریق تماس های تلفنی درخواست خود را ثبت نموده تا مشاورین عزیز در اولین فرصت به تقاضا و درخواست مشتریانی چون شما رسیدگی نمایند. تمام تقاضاها بزرگ و حتی جزئی مورد پذیرش مرکز پخش قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما