خریدار کشتی ضایعاتی – فروش 6 فروند کشتی آهن آلات

اعلام بار به خریدار کشتی ضایعاتی برای سه محموله شامل 4 فروند کشتی ضایعاتی موجود در ساحل آماده واگذاری بدون برش و آماده سازی آهن آلات ضایعات، یک فروند کشی ضایعاتی در حال برش و تحویل آهن آلات ضایعات بر روی باسکول و یک فروند کشتی زیر آب با مجوزهای آماده تحویل، توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ هم اکنون انجام می گیرد.

کشتی ضایعاتی حاوی آهن آلات ضایعاتی و قراضه ارزشمند برای ذوب است. گاها بخش هایی از ضایعات کشتی قابلیت استفاده مجدد را به عنوان آهن آلات دست دوم نیز دارد که امکان جداسازی از بار قراضه آهن را دارد. خرید کشتی ضایعاتی و معامله آن اغلب به شکل های مختلف بسته به شرایط محموله موجود، انجام می گیرد.

خریدار کشتی ضایعاتی برش خورده بر روی باسکول محموله کشتی سی هزار تنی برش خورده تحویل بندرعباس اولین محموله آماده قابل عرضه شرکت آهن و فولاد سیمرغ آذربایجان است. در حقیقت چنانچه خروج کشتی از دریا انجام گرفته باشد و در حال برشکاری و آماده سازی باشد، در این صورت قیمت معامله اغلب بر اساس قیمت روز قراضه آهن ویژه در بازار تعیین و اعلام می گردد. و معامله به ازای پارت های بارگیری بر روی باسکول تسویه می شود. اغلب در مرحله عقد قرارداد بیعانه یا درصدی پیش پرداخت به ازای ارائه ضمانت نامه بانکی از خریدار دریافت می شود. عکس از محمول آماده تحویل رامی توانید در زیر مشاهده کنید.

 

خرید کشتی ضایعاتی 4 فروند چهار فروند کشتی ضایعاتی در بندر آماده در ساحل در حال عرضه است. وزن حدودی کشتی ها سه هزار تن تخمین زده شده اس و بر این مبنا قیمت گذاری برای کل محموله 4 فروند کشتی ضایعاتی به خریدار اعلام می گردد. چنانچه خریدار امکان انجام فرآیند برشکاری و آماده سازی محموله را ندارد می تواند امورات جانبی را به عهده ما قرار دهد. هزینه های برش، تمیزکاری، کارگر و جرثقیل و … محاسبه شده و به خریدار اعلام خواهد شد. می توانید در تصویر زیر عکس محموله های کشتی را مشاهده کنید.

واگذاری اسناد کشتی ضایعاتی آماده انتقال به ساحل یک فروند کشتی ضایعاتی غرق شده در بندر با مجوز بهره برداری از ضایعات آن آماده واگذاری است. اسناد قابل ارائه در جلسه مذاکره حین عقد قرارداد می باشد. محموله از ساحل قابل رویت است. شرایط واگذاری با جزئیات و نحوه انتقال مالکیت اعلام خواهد شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی و مذاکره در خصوص قیمت تمام شده لطفا با مدیریت بازرگانی شرکت خانم مهندس نعمت زاده ارتباط بگیرید.

فروش آهن قراضه در تناژ بالا فروش آهن قراضه ذوبی در تناژ بالا بر اساس نوع آن که در دسته های مختلف آهن قراضه ویژه، سوپر ویژه، شرید شده، روغنی، قراضه چدن، گالوانیزه، سوفاله ناخنی، پرس بدنه خودرو و … دسته بندی می شود، انجام می گیرد. قیمت هر محموله وابسته به درصد ذوب و پرتی آنها تعیین می شود. البته در خصوص محموله هایی نظیر ضایعات و آهن قراضه علاوه بر نرخ خود محصول ،هزینه های جانبی انتقال بار یعنی حمل و نقل و بارگیری و تخلیه نیز بسیار اهمیت داشته و مورد توجه خریدار قرار می گیرد. در حقیقت خرید باید صرفه اقتصادی برای خریدار داشته باشد.

قیمت قراضه آهن امکان تامین و تحویل قراضه آهن ا قیمت تمام شده مناسب در محل خریدار که شرکت های تامین کننده بزرگ به دلیل همکاری های مداوم با شرکت های حمل و نقل و یا بهره گیری مستقیم از بخش لجستیک کارخانه خود فراهم می کنند، رقابت پذیری آنها را در بازار نشان داده و می تواند به دلیل خدمات رسانی مناسب رضایت طرفین معامله را جلب نماید.

جهت اطلاع از محموله های قراضه آهن آماده تحویل شرکت آهن و فولاد سیمرغ و اطلاع از شرایط فروش و معامله می تتوانید از طریق مسیرهای ارتباطی قرار داده شده در زیر با واحد فروش شرکت ارتباط بگیرید.

قیمت گذاری قراضه آهن ممکن است با توجه به زمان و مکانی که این قراضه ها در معرض خرید و فروش قرار می گیرند متفاوت باشند. ممکن است این قیمت ها بین خریداران قراضه آهن و فروشندگان آن به طور مستقیم و از طریق سایت های اینترنتی قابل مذاکره باشند و قیمت گذاری به صورت توافق دوطرفه انجام شود. گاهی نیز ممکن است قیمت گذاری قراضه های آهن در سایت هایی که خرید و فروش عمده قراضه ها را به صورت تناژ بالا برعهده دارند و به عبارتی سایت مرجع نامیده می شوند؛ انجام شود. همچنین وجود رقابت و پرطرفدار بودن بازار فروش نیز می تواند بر روی قیمت گذاری قراضه های آهن تاثیر گذار باشد.

خریدار کشتی ضایعاتی - فروش 6 فروند کشتی آهن آلات

از ضایعات آهن کشتی چه استفاده ای می شود؟

از ضایعات آهن کشتی چه استفاده ای می شود؟ بیشتر شدن تقاضا برای تولید کشتی های جدید، میتواند نشان دهنده اسقاط روز افزون کشتی های قدیمی باشد. ضایعات آهن کشتی ها اگر در محیط زیست رها شوند علاوه بر آلوده کردن خاک و آب توسط یون های فلزی خود؛ موجب به هدر رفتن مقدار زیادی آهن نیز میشود که برای جایگزین کردن آن می بایست از معادن آهن استفاده شود. اما اگر این کشتی ها بازیافت شوند هم خطر آلودگی خاک و آب کمتر می شود و هم باعث صرفه جویی در معدن آهن میشود. 

آهن قراضه کشتی به شرکت های بازیافت فلز میرود و در آنجا طی فرآیند های بازیافت که توسط کارخانه بازیافت انجام می گیرد دوباره به چرخه تولید باز میگردد. از این آهن های بازیافتی گاهی محصولات خانگی مانند میز و صندلی و همچنین اسکلت مبلمان فلزی ساخته می شود. همچنین گاهی اوقات از این آهن های بازیافتی میتوان برای تولید پل ها و صنعت ساخت و ساز اشاره کرد. 

استفاده دیگر از ضایعات آهن کشتی در صنعت هنر است. به صورتی که برخی هنرمندان و مجسمه سازان از ضایعات آهن برای ساخت مجسمه های فلزی استفاده می کنند. این مجسمه ها بسیار خاص هستند و طرفداران خاص خود را نیز دارند. بعضی از مجسمه ساز ها با استفاده از قراضه های آهن اثرهای هنری بسیار زیبایی خلق می کنند. مجسمه سازی با استفاده از فلزات بازیافت شده، هنری کاملا خاص و منحصر به فرد است.

ضایعات آهن کشتی می تواند حتی بدون بازیافت شدن نیز مورد استفاده قرار بگیرند. برخی صنایع این ضایعات را به وسیله برش کاری و پیچ و مهره کردن و فرم دادن با دستگاه های مخصوص مورد استفاده قرار می دهند. در این مصارف نیازی به بازیافت آهن و از نو فرم دادن و ساختن ان نیست بلکه با تغییرات ظاهری و مکانیکی میتوان دوباره آن ها را به چرخه مصرف وارد کرد.

در هر صورت استفاده از ضایعات آهن کشتی بسیار به صرفه تر از استخراج آهن از معادن آهن است. پروسه بازیافت ضایعات آهن کشتی ها علاوه بر حفظ محیط زیست از آلودگی و صرفه جویی در معادن سنگ و آهن، باعث صرفه اقتصادی بیشتری نیز می شود و کشتی که دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد و هزاران کیلو آهن اسقاطی دارد به هدر نمی رود و از آن محصولات زیادی ساخته شده و وارد بازار میشود.

همه چیز درباره آهن قراضه کشتی

همه چیز درباره آهن قراضه کشتی در زمان های گذشته اکثرا کشتی ها از جنس چوب بوده اند اما در زمان حاضر که همه کشتی ها از فلز ساخته میشوند که در این بین فلز آهن نقش محوری و کلیدی و انبوه را در ساخت کشتی ایفا میکند. زمانی که کشتی ها از رده خارج می‌ شوند و به حدی فرسوده می شوند که استفاده از آنها یا ممکن نیست و یا صرفه اقتصادی ندارد افراد تصمیم به اسقاط این کشتی ها می گیرند.

برخی ها نیز تصمیم میگیرند که کشتی هایی بعد از غرق شدن و مورد استفاده نبودن در اعماق آب ها وجود دارند را از دریا ها استخراج کنند. این کشتی ها اگر زمان زیادی از غرق شدنشان نگذشته باشد قرضه های آهن آن ها بسیار سود ده و مفید خواهد بود اما اگر آهن این کشتی ها به علت گذر زمان زیادی به شدت زنگ زده و فرسوده شده باشد، دیگر قابل استفاده نیست و استخراج آن ها علاوه بر اینکه صرفه اقتصادی ندارد ممکن است موجب ضرر دهی نیز بشود.

آهن قراضه کشتی در مصارف زیادی کاربرد دارد و بعد از اسقاط شدن کشتی می تواند منبع مالی تقریبا مناسبی برای صاحب کشتی باشد. به همین دلیل صاحبان کشتی به طور عمده آهن های قراضه این کشتی ها را بعد از جدا سازی به شرکت های خریدار آن می فروشند. این کشتی ها باید برش کاری شوند و به قظعات کوچکتر تبدیل شوند تا قابلیت حمل و نقل را داشته باشند. آهن قراضه کشتی بعد از جداسازی و برش کاری دوباره وارد چرخه تولید یا بازیافت میشود و بدین صورت از هدر رفت آن جلوگیری می شود 

جزئیات خرید کشتی ضایعاتی

جزئیات خرید کشتی ضایعاتی کشتی های ضایعاتی اکثرا در اطلاعیه هایی اینترنتی به اشتراک گذاشته میشوند و و مورد خرید و فروش قرار می گیرند. برای خرید کشتی ضایعاتی باید به چند نکته توجه داشت از جمله اینکه:

این کشتی ها بعد از فروش به راحتی قابل حمل نیستند و باید نیروی انسانی کافی با دستگاه های کافی برای برش دهی آنها تهیه شود و این کشتی ها را قابل حمل ونقل کند.

نکته بعد اینکه باید شرکتی را مد نظر داشته باشید که این کشتی ضایعاتی را با قیمت مناسب از شما خریداری کند که با توجه به هزینه های برش کاری و حمل و نقل این معامله سود کافی به جای گذاشته باشد.

همچنین علاوه بر ضایعات آهن ممکن است کشتی دارای ضایعات دیگری نیز باشد که باید آنها را از قراضه های آهن جدا کرده و در صورت نداشتن قابلیت بازیافت؛ این ضایعات به هدر خواهند رفت.

برای خرید یک کشتی ضایعاتی باید این نکته را نیز مد نظر قرار داد که علاوه بر برش کاری و هزینه جرثقیل و حمل و نقل آن از نزدیک دریا تا شرکت مورد نظر مسائل دیگری مانند تمیزکاری نیز مظرح هستند که به آن نیز باید توجه نمود.

فروش ویژه کشتی اسقاطی

فروش ویژه کشتی اسقاطی فروش کشتی اسقاطی عمدتا از طریق آگهی های اینترنتی به اطلاع عموم می رسد. در این اطلاعیه سعی بر این بوده که علاوه بر اطلاعیه فروش، آگاهی ها و اطلاعاتی از کشتی های اسقاطی، نحوه خرید آن ها، نحوه فروش و استفاده مجدد آن ها، و پروسه خرید و هزینه ها و سود دهی هایی که پیش خواهد آمد را نیز به شما عزیزان بدهیم. برای اطلاع از نحوه فروش و قیمت کشتی های اسقاطی که از آب بیرون کشیده شده و آماده تحویل هستند میتوانید از طریق را های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و در صورت کافی نبودن اطلاعات ذکر شده سوالات و نظرات خود را بیان کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

2

    • سلام همراه گرامی
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس با مشاورین ما در ارتباط باشید.

تماس با ما