خرید استثنائی سنگ آهن مرکزی

 سنگ آهن یکی از سنگ هایی است که از معادن به دست می آید و آن را خالص می کنند و ناخالصی آن را می گیرند و در ساخت فلزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد این محصول کاربرد های مختلفی دارد، خرید استثنایی سنگ آهن مرکزی را باید از فروشندگان اصلی آن خواست که این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت بسیار مناسب در اختیار خریداران عمده قرار می دهند.

خرید استثنائی سنگ آهن مرکزی

3 نکته مهم در مورد سنگ آهن اسفنجی

3 نکته مهم در مورد سنگ آهن اسفنجی

 اولین نکته در مورد سنگ آهن اسفنجی این است که این محصول از احیای مستقیم سنگ آهن تولید می شود یعنی بدون آنکه سنگ آهن را ذوب کنند با حذف اکسیژن آن  به دست می آید و کاربرد های مختلفی دارد که شکل اولیه آن کروی است به همین دلیل به آن اسفنجی می گویند.

نکته دوم این که این محصول به خودی خود به کار نمی رود بلکه در ساخت محصولات دیگر است که ارزش پیدا می کند سنگ آهن اسفنجی بعد از اینکه در فولاد سازی ذوب می شود به سه شکل میلگرد و شمش و اسلب مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجایی که عیار آهن آن بالا است به عنوان یک محصول به صرفه به جای ضایعات آهن از آن استفاده می کنند که می تواند جایگزین خوبی برای ضایعات آهن در فولاسازی محسوب شود و نیاز آن را برطرف کند.

 نکته سوم اینکه استفاده از سنگ آهن اسفنجی به جای قراضه های آهن مزایای مختلفی دارد و باعث می شود انرژی کمتری مصرف شود و از انبار کردن آن نسبت به قراضه های آهن راحت تر و آسان تر است و استفاده از آن با ایمنی بیشتری همراه است خطر انفجار و غلظت عناصر ناخالص نیز به میزان چشمگیری کاهش می یابد.

قیمت روز انواع سنگ آهن مرکزی

قیمت روز انواع سنگ آهن مرکزی

 قیمت سنگ آهن مرکزی با توجه به عوامل مختلف و کیفیت آن تغییر می کند و قیمت روز آن را فروشندگان معتبر و اصلی تعیین می کنند که آن را بدون واسطه به فروش می رسانند که قیمت آنها با قیمت فروش دلالان و واسطه ها تفاوت چشمگیری دارد و نرخ با واسطه آن بسیار بالاتر از قیمت واقعی آن است به همین دلیل بسیار به نفع خریدار عمده است که آن را مستقیم و بدون واسطه دریافت نماید تا در هزینه و وقت آن صرفه جویی شود و از طرفی محصولی که فروشنده اصلی عرضه می دارد از لحاظ کیفی با اطمینان بیشتری همراه است.

 خرید مستقیم این محصول به آسانی صورت می گیرد و نیازی به نیست مشتری به شخصه برای خرید آن اقدام نماید بلکه می تواند آن را به صورت اینترنتی سفارش دهد و بدون پرداخت هزینه حمل و نقل با بهترین و سریع ترین خدمات دهی آن را با قیمت ارزان دریافت کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما