خرید اسلب 90 میلیمتر فولادی هرمزگان

خرید اسلب فولادی هرمزگان که 90 میلیمتر می باشد با قیمت های عمده به سراسر شهر های کشور عرضه می گردد. این حصول با کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا طرفداران زیادی را نیز به سمت خود جذب کرده است. افرادی که به دنبال این محصول هستند کافیست به صورت مستقیم با مشاور خرید در ارتباط باشند تا محصول مورد نظر را با قیمت های ارزان و مناسب از آن خود کنند.

خرید اسلب 90 میلیمتر فولادی هرمزگان

بررسی ویژگی های اسلب فولادی

بررسی ویژگی های اسلب فولادی اسلب یا تختال فولادی یک قطعه مکعب مستطیل شکل می باشد که کارخانه فولاد هرمزگان آن را جهت تولید فولاد ورق به تولید می رساند.
این ورقها دارای ضخامت 230 میلیمتر و سطح مقطع آن نیز مستطیل شکل می بشد. بهترین ویژگی که این محصول دارد به هیچ وجه زنگ نمی زنند و از ترکیب شیمیایی اسلبها متفاوت بوده است.
همچنین بیشتر آنها از آهن ، کروم، مس و منگنز و مواردی دیگر نیز شکل گرفته اند. همینطور بخش اسلب فولاد سازی از شش قوس الکتریکی، چهار کوره پاتیلی، سه ماشین خطه برای جمع آوری غبار فولاد سازی و …
کارایی این محصول در طراحی ورقهای فولادی، صفحه و … نیز می باشد. همچنین تولید تختال فولادی در 3 بخش گوناگونی صورت می گیرد.
که در مراحل دوم تهیه ذوب و ریخته گری،  تولید کننده با ذوب آهن اسفنجی یا برخی مواقع آهن قراضه را در قالب های مخصوص ریخته گری افزوده تا مقاطع فولادی بتوانند استفاده از این محصول کار خود را فراهم کنند.
به طور مثال اسلبهای فولادی توسط جرثقیلهای مخصوص بر روی میز شارژ قرار می گیرند و به طور اتوماتیک و به ترتیب بر روی میز غلتک حرکت می کنند.
تا پس از این که به کوره فرستاده شوند اول شارژ گردند. کلام آخر امیدواریم با ویژگی های اسلب فولادی به خوبی آشنا شده باشید و از کاربرد های آن نیز لذت ببرید.

فروش عمده تختال کارخانه فولاد هرمزگان

فروش عمده تختال کارخانه فولاد هرمزگان فروش اسلب فولادی به صورت عمده می باشد. تولیدکننده کارخانه فولاد هرمزگان محصول مورد نظر را با استفاده از مواد اولیه  اصل توسط دستگاه های پیشرفته به تولید رسانده است.
که تمامی استاندارد های لازم و کیفیت بالا را به همراه دارد. افرادی که به دنبال این محصول هستند کافیست به طور مستقیم با مشاوران ما در ارتباط باشند تا از نزدیک شاهد اسلب فولادی با مرغوبیت بالا نیز باشند.
همچنین محصول ما با کیفیت بالا دارای قیمت های ارزان و مناسب می باشد که همه افراد می توانند با هزینه کم و با صرفه کالای مورد نظر را از درب کارخانه به طور مستقیم از آن خود کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما