خرید خرسک شلاکه مقرون به صرفه

خرسک شلاکه در نهایی ترین درجه کیفیت به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می گردد. خرید خرسک شلاته مقرون به صرفه از طریق این نمایندگی امکان پذیر بوده و بهترین جنس صنایع فولاد را در اختیار خریداران قرار می دهد.خرید خرسک شلاکه مقرون به صرفه

جدید ترین انواع خرسک شلاکه در بازار

جدید ترین انواع خرسک شلاکه در بازار جدیدترین انواع خرسک شلاکه در بازار شامل شلاکه ورقه ای القایی تتاژ، خرسک تمیز شده، شلاکه درصد پایین، شلاکه درصد بالا،  شلاکه بارمیل شده ورق و کلوخه تناژ بالا، ف شلاکه ۷۰ درصد ورق تناژ بالا،  شلاکه ورقه ای القایی تناژ محدود، شلاکه خرسک گندله پوسته اکسید اشکه خاکه گندله و بسیاری از انواع دیگر از طریق این مرکز فروش در بهترین نوع کیفیت عرضه می گردد.

تولیدکنندگان فولاد و خرسک شلاکه شامل طیف وسیعی از شرکت‌های ساخت فولاد در سراسر جهان هستند و صنعت فولاد به عنوان یکی از مهمترین صنایع شناخته می‌شود.

با توسعه صنعتی در طول قرن بیستم تولید و مصرف فولاد در جهان افزایش یافت. آمریکا، برزیل، آلمان، چین و کره جنوبی برترین تولیدکنندگان فولاد در دنیا هستند. فولاد ماده مورد نظر برای بسیاری از عناصر تولیدی، ساخت و ساز، حمل و نقل و محصولات مصرفی مختلف است و به همین دلیل فولاد از ارزش بالایی برخوردار است و همچنین قابل بازیافت‌ترین ماده در بین عناصر است.

برای ساخت فولاد از دو نوع فرآیند استفاده می‌شود. در فرایند فولادسازی یکپارچه ، آهن از سنگ آهن در کوره انفجار استخراج می شود و محصول به دست آمده مذاب می‌گردد.

سپس با فولاد بازیافت شده مخلوط می‌شود و با اکسیژن در کوره اصلی اکسیژن (BOF) تصفیه می­شود. در روش دوم آهن اسفنجی، در کوره‌های قوس الکتریکی (EAF) ذوب می‌شوند و آلیاژ ساخته و تولید می‌گردد.

صنعت آهن و فولاد و کارخانه‌های ریخته گری آهن، تولید کالاهایی با ارزش تقریبی صد تا صد و پنجاه میلیارد دلار در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ در کشورهای پیشرفته‌ای چون آمریکا داشته‌اند. برای مثال صنعت فولاد ایالات متحده ۶ درصد از تولید جهانی فولاد خام را به خود اختصاص داده و در سال ۲۰۱۱ بالغ بر ۹۵ میلیون تن فولاد خام کوتاه تولید کرده‌است.

در سال‌های اخیر، تجدید ساختارها و اجرای گسترده فناوری‌های جدید توسط تولیدکنندگان فولاد  منجر به بهبود بهره‌وری نیروی کار و  راندمان انرژی و در نتیجه بازده بالاتر صنعت فولاد شده است.

این صنعت هم برای رقابت اقتصادی و هم برای امنیت ملی بسیاری از کشورها مهم است. فولاد ستون فقرات بسیاری از زیر ساخت‌ها و طرح های عمرانی مانند پل‌ها، آسمان خراش‌ها، راه آهن و صنعت خودروسازی است و به دلیل بازار مصرفی پر رونق آن در جهان، یک صنعت ارزآور است. 

از حیث جغرافیا این صنعت در کشورهای پیشرفته و یا  در حال توسعه موجب افزایش تولیدات و در نتیجه افزایش اشتغال شده‌است.

 صنعت آهن و فولاد به شدت متکی به زغال سنگ و گاز طبیعی برای سوخت است و یکی از بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان انرژی در بخش تولید محسوب می‌شود. می‌توان گفت انرژی بخش اعظم از هزینه‌های تولید فولاد را به تولیدکنندگان فولاد تحمیل می­کند.

هرچند طی دهه‌های گذشته پیشرفت‌های چشمگیری در شدت مصرف انرژی توسط تولیدکنندگان فولاد ایجاد شده است و باعث کاهش مصرف انرژی شده، اما این صنعت باز هم یکی از پرمصرف‌ترین صنایع از لحاظ انرژی است و لازم است تدابیر نوین بیشتری در حوزه بهینه سازی مصرف در این صنعت اندیشیده شود چرا که علاوه بر هزینه ‌ها؛ اثرات مخرب زیست محیطی گاز های گلخانه‌ای تولید شده در صنعت فولاد هم باید مورد توجه قرار گیرد و راه‌های به حداقل رساندن این گازها بررسی گردد.

معرفی مرکز فروش خرسک شلاکه درجه یک

معرفی مرکز فروش خرسک شلاکه درجه یک  مرکز فروش خرسک شلاکه درجه یک نهایی ترین کیفیت عالی این محصول را در اختیار تمامی مشتریان از اقصی نقاط کشور قرار می دهد و تمامی سفارشات را پذیرا می باشد. فروش خرسک شلاکه از این نمایندگی در انواع کامل آن و قیمت بسیار مناسب محصول صورت می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما