خرید سنگ آهن در بندرعباس

قیمت خرید سنگ آهن در بندرعباس متاثر از قیمت جهانی سنگ آهن، تغییر هزینه های کشتیرانی از ایران، همچنین نرخ ارز دلار ممکن است نوسان کند. البته مسائل دیگری نظیر تغییر میزان تقاضا به دلیل ریسک انتقالات مالی در معامله با ایران به دلیل تحریم ها، موضوع دیگری است که موثر بر قیمت روز سنگ آهن صادراتی ایران می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت خرید سنگ آهن در بندرعباس اخیرا تحت تاثیر نوسان صعودی قیمت سنگ آهن در بازار کشورهایی مانند چین که تاثیر زیادی بر بازار این صنع در جهان دارند، روند افزایشی به خود گرفته است. البته داوم افزایش سبب اثیر مثبت شد. وگرنه طی دو هفه اول دسامبر 2018 که شاهد افزایش قیمت سنگ آهن در چین بودیم، قیمت خرید سنگ آهن در بندرعباس نزولی بود ولی خوشبختانه اخیرا شاهد تغییر روند و صعودی شدن قیمت ها هستیم.

قیمت سنگ آهن مگنتیت

قیمت خرید سنگ آهن در بندرعباس برای دو نوع مگنتیت و هماتیت اعلام می شود. البته سنگ آهن صادراتی ایران در دو شکل دیگر خود یعنی گندله سنگ آهن و کنسانتره آهن نیز صادرات می شود. سنگ آهن مگنتیت و هماتیت در نوع دانه بندی شده، در عیار 54 الی 62 درصد مورد عرضه قرار می گیرد.

گاهی اوقات تقاضا برای عیار کم بالاست و گاهی اوقات برای عیار متوسط و بالا. البته در برخی بازه های زمانی شاید به دلیل ریسک انتقال پول به ایران به دلیل تحریم ها، در مجموع میزان تقاضای خرید سنگ آهن در بندرعباس یا چابهار که مهمترین بنادر انتقال سنگ آهن ایران هستند، کاهش داشته باشد. و این موضوع خود سبب نوسان نزولی قیمت شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما