خرید ضایعات آهن تناژ بالا شرید شده

حجم درخواست خرید ضایعات آهن تناژ بالا در گرید های مختلف آهن قراضه، با توجه به اینکه بالاترین درصد شارژ کوره های ذوب را تشکیل می دهد، از سوی فولادسازان بالاست.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید ضایعات آهن تناژ بالا به منظور ذوب مجدد آنها در زنجیره فولادسازی توسط واحدهای ذوب درخواست می شود. همانطور که می دانید بخش عظیمی از شارژ کوره های واحدهای ذوب در صنعت فولاد را ضایعات آن تشکیل می دهد.
ضایعات آهن دارای گرید و دسته بندی های متفاوتی است. این دسته بندی ها بر اساس پارامترهای متعددی انجام می گیرد. از جمله می توان به جنس بدنه فولاد، دانسیته و چگالی ضایعات آهن، فرآوری ثاونیه ای که بر روی آهن آلات قراضه انجام شده و … اشاره نماییم. از جمله فرآوری های ثانویه که بر روی آهن آلات قراضه انجام می گیرد می توانیم به خردایش در شریدر آهن قراضه اشاره کنیم. یا پرس کردن آهن قراضه.

فروشنده آهن قراضه شرید شده

آهن قراضه شرید شده جزء دسته آهن قراضه هایی است که دارای یکنواختی نسبی در ترکیب و سایز به دلیل خردایش می باشند. صویر محموله آهن قراضه شرید شده که آماده فروش توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ است را می توانید در زیر مشاهده کنید.

خرید آهن قراضه و ضایعات آهن شرید شده

برای ظرفیت تامین فعلا از سمت شرکت محدودیت اعلام نشده است. در صورت محدود شدن توان تامین برای این نوع آهن قراضه، اطلاعیه آن درج خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما