خرید ضایعات ذوبی خرسک

ضایعات خرسک ذوبی از بهترین انواع ضایعات آهن می باشد که با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. خرید خرسک آهن امروزه بسیار بیشتر شده است و بازار پر رونقی دارد. خرید این محصول به صورت عمده و انبوه صورت می گیرد و در صنایع مختلفی از آن استفاده می کنند. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.  

خرید ضایعات ذوبی خرسک

ضایعات خرسک چه کاربردی دارد؟

ضایعات خرسک چه کاربردی دارد؟ با توجه به توضیحاتی که در بالا خدمتتان ارائه داده شد شاید برایتان سوال شود که ضایعات خرسک چه کاربردی دارد و در تولید چه محصولاتی از این ضایعات استفاده می شود؟ که در ادامه به این پرسش نیز پاسخ داده ایم.

از این نوع ضایعات در صنایع مختلفی استفاده می شود و خرسک آهن کاربرد های فراوانی دارد. در ادامه چند مورد از مهم ترین‌کاربرد های ضایعات خرسک را نام برده ایم، با ما همراه باشید. 

ساخت هواپیما

برای تولید هواپیما به فلزی نیاز است که سبک باشد و با وجود سبک‌ بودن از استحکام زیادی برخوردار باشد. برای تولید هواپیما از این نوع ضایعات استفاده می شود، ابتدا ضایعات را ذوب نموده و فرآوری می کنند تا محکم تر شود و از فلز به دست آمده در تولید هواپیما استفاده می شود.

تولید قاشق و چنگال

برای تولید انواع قاشق و چنگال نیز ضایعات خرسک استفاده می شود، این نوع ضایعات بهترین گزینه برای تولید قاشق و چنگال می باشند. برای تولید قاشق و چنگال این ضایعات را ذوب نموده و ضد زنگ می کنند، سپس آن ها را درون قالب ریخته و به شکل دلخواه در می آورند.

تولید میلگرد

از مهم ترین کاربرد های ضایعات خرسک می توان به تولید میلگرد اشاره نمود. برای تولید میلگرد می بایست از آهن فشرده استفاده کرد. برای این کار ابتدا ضایعات را ذوب می کنند و سپس آن‌ ها را به شکل آهن فشرده و محکم در می آورند و درون قالب می ریزند تا به شکل میلگرد در بیاید.

تامین کننده خرسک شلاکه آهن

تامین کننده خرسک شلاکه آهن تامین کننده خرسک شلاکه آهن در بازار همین‌ شرکت می باشد، این شرکت‌ خرسک آهن‌ را با قیمتی مناسب و ارزان در بازار عرضه می‌نماید. این محصول امروزه به مقدار انبوه موجود می باشد و به علت کاربرد های فراوانی که دارد بسیار پرفروش است.

این‌ شرکت تمام تلاش کارکنان خود را به کار می گیرد تا بتواند خرسک‌ آهن‌ را با کیفیت بالا به دست خریداران برساند و مانع کمبود خرسک شلاکه آهن در بازار شود. قیمت خرسک شلاکه آهن نیز با توجه به کیفیت آن معین می شود و معمولا با قیمت ارزان‌به فروش می رسد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما