خرید مستقیم اسلب فولادی

خرید مستقیم اسلب فولادی با قیمت های بسیار مناسب انجام می ‌پذیرد و این محصول در راستای داشتن ویژگی ‌های مثبت و محبوبیت بسیار بالا طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده است و افرادی که به دنبال تهیه این محصول هستند کافی است به صورت مستقیم با تولید کنندگان در ارتباط بوده تا بهترین اسلب فولادی در اختیار آنها قرار بگیرد.

خرید مستقیم اسلب فولادی

اسلب فولادی چه کاربردی دارد؟

اسلب فولادی چه کاربردی دارد؟ اسلب فولادی یکی از فرآورده ‌های کارخانه ‌های فولاد است که به صورت نیم ساخته با سطح مقطع مستطیل شکل معرفی می گردد. این محصول برای استفاده باید یک یا چند مرحله فرآوری دیگر را پشت سر گذارد. اسلب فولاد در ایران با نام تختال نیز شناخته شده است و قیمت این محصول بسیار مناسب است و به همین دلیل کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف به خود اختصاص می‌ دهد.

در راستای برشماری کاربرد های اسلب فولاد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد استفاده در صنعت ماشین آلات سنگین
  • مورد استفاده در تولید تخت فولادی مثل ورق ها؛ صفحات و کویل ها

اسلب فولاد با روش های مختلفی تولید می شود و همین دلیل محصولات عرضه به بازار از کیفیت های متنوعی برخوردار هستند و در نهایت با قیمت های متنوع به فروش می رسند. ناگفته نماند که اسلب فولاد در بین محصولات فولادی جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است و در تمامی کارخانه های ذوب آهن اصفهان، خوزستان و هرمزگان تولید می ‌شود. اسلب فولادی تولید شده در کارخانه های نام برده شده بین ۱۸۰ تا ۳۰۰ میلی ‌متر ضخامت دارد و با توجه به رعایت استاندارد های جهانی تولید شده است.

مرکز فروش اسلب فولادی

مرکز فروش اسلب فولادی فعالان در مرکز فروش اسلب فولادی این قطعه را در ضخامت ها و عرض های متنوع معرفی می نمایند که متقاضیان ب‌توانند بر اساس نوع نیاز خود نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایند. همچنین در این مرکز فروش اسلب فولادی تولید شده در کارخانه های متنوع معرفی می گردد که هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و در نهایت قیمت فروش متفاوت هستند.

در هر صورت می ‌توان گفت برای خرید اسلب فولادی باید در اولین مرحله نوع فعالیت و زمینه استفاده مشخص گردد و در مرحله بعد باید به کیفیت و نوع شرکت تولید کننده توجه شود. اسلب فولادی همان طور که در مرحله قبل تر اشاره کردیم از قیمت های فروش بسیار پایین برخوردار است و در راستای داشتن استاندارد های جهانی امکان استفاده از آن در ساخت ورق های صفحه ای و ورقه های کاربردی وجود دارد.

برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما