خرید مستقیم سنگ آهن اسفنجی

سنگ آهن اسفنجی از جمله سنگ های پرکاربرد فولادی در صنعت های مختلف می باشد که امروزه خرید آن نسبت به محصولات مشابه و سال های قبل افزایش پیدا کرده است. از بهترین و پرطرفدارترین روش ها برای خرید این محصول، می توان به روش خرید مستقیم اشاره کرد. در روش مستقیم این محصول بدون وجود هیچ واسطه ای از تولید کننده و یا فروشنده خریداری می شود و به همین علت تمام هزینه های اضافی حذف می شود. 

خرید مستقیم سنگ آهن اسفنجی

شاخصه های بارز سنگ آهن اسفنجی پر عیار

شاخصه های بارز سنگ آهن اسفنجی پر عیار سنگ آهن اسفنجی که به آن آهن احیای دون واسطه و مستقیم گفته می شود از جمله محصولات پرکاربرد صنایع فولادی و سایر صنعت های دیگر می باشد. این نوع محصول از طریق اکسایش کردن بی واسطه سنگ آهن به شکل های مختلف از جمله: گلوله، کلوخ و خاکروبه تولید می شود. این نوع سنگ همانطور که از نام آن مشخص است دارای ظاهری اسفنجی شکل می باشد و همچنین از عیار بسیار زیادی برخوردار است. 

از مهمترین شاخصه های بارز سنگ آهن اسفنجی می توان به پرعیار بودن آن اشاره کرد که به همین علت قابلیت استفاده در انواع صنایعی که به ضایعات آهن نیاز فراوانی است، را دارند. میزان عیار موجود در این محصول تقریبا بین 84 تا 95 درصد از آهن می باشد که گسترده ترین و اصلی ترین کاربرد آن در تولید انواع فولاد و آهن می باشد. تولید این محصول در کشور ایران با استفاده از روش تولید میدرکس از دیگر شاخصه های بارز این محصول محسوب می شود. 

از جمله مواد اصلی که برای ساخت و تولید سنگ آهن پر عیار مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به انواع کانی آهن هایی که به نقطه ذوب نرسیده اند و به طور طبیعی فرآوری شده اند، اشاره کرد.

قیمت روز انواع سنگ آهن اسفنجی

قیمت روز انواع سنگ آهن اسفنجی قیمت روز و دقیق سنگ آهن اسفنجی، همان جدیدترین و آخرین قیمت مشخص شده آن توسط انواع سازمان ها، اتحادیه، افراد و صاحب نظران فعال در این حوزه با بررسی و ارزیابی عوامل مختلف می باشد که به هیمن قیمت در بازارهای خرید و فروش به مشتریان و متقاضیان عرضه می شود. قیمت سنگ آهن پس از تکمیل شدن تمام مراحل و فرایندهای تولید مشخص و تعیین می شود. 

از مهمترین و اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول می توان به: نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا، نوع کاربرد و مصرف، برند و مارک، میزان کیفیت و مرغوبیت، روش های خرید اعم از مستقیم و غیر مستقیم، خرید عمده، وزن و اندازه، ابعاد و غیره اشاره کرد. تمام این موارد ذکر شده تاثیر مهم و بسزایی در کاهش و یا افزایش نرخ این محصول دارند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما