خرید مستقیم میلگرد اصفهان از تولید کننده

میلگرد اصفهان در دو نوع آجدار و ساده تولید می شوند که از نظر سایز، قطر و … تنوع زیادی دارند. خرید مستقیم این محصولات از تولید کننده و با قیمت کارخانه نیاز به داشتن اعتبار مالی بالایی خواهد داشت. از سوی دیگر شناخت شاخصه های انواع میلگرد، آنالیز بازار آن و همچنین اطلاع از آخرین قیمت ها و نوسانات، نقش مهمی در موفقیت فعالین ایفا می کنند.

خرید مستقیم میلگرد اصفهان از تولید کننده

شاخصه های بارز میلگرد اصفهان باکیفیت

شاخصه های بارز میلگرد اصفهان باکیفیت در صنعت ساختمان سازی بتن ها نقش موثری در تامین و تضمین استحکام ساختمان ها دارند. در این میان یکی از مهمترین نقطه ضعف بتن ها عدم مقاومت در برابر نیروهای کششی است. برای رفع این مشکل مهندسین ساختمانی از میلگردها یا آرماتور استفاده می کنند.
میلگرد با هدف تقویت بتن و افزایش مقاومت ساختمان در برابر نیروی کششی و چرخشی مانند زلزله مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از مهمترین ویژگی های بارز انواع میلگرد اصفهان باکیفیت عبارتند از:

  • جلوگیری از ترک خوردن و شکستن بتن ها
  • محافظت کامل از سازه های ساختمانی
  • مقاومت در برابر زنگ زدگی و دیگر عوامل محیطی
  • امکان تغییر شکل در صورت لزوم و نیاز
  • مناسب برای عملیات جوشکاری

میلگرد ساده و بدون آج در صنعت ساختمان سازی با علامت اختصاری A1 قابل تشخیص هستند. این محصولات در گروه میلگردهای نرم و قابل انعطاف قرار می گیرند. انواع میلگرد آج دار کاربردهای بیشتری در ساختمان سازی دارند و اغلب دارای تنش جاری و گسیختگی بیشتر نسبت به میلگردهای ساده می باشند.

آخرین قیمت خرید میلگرد اصفهان

آخرین قیمت خرید میلگرد اصفهان تنوع تولید در این محصولات موجب شده تا قیمت و نرخ فروش آنها نیز همواره در حال نوسان باشد. همانطور که می دانید بازار آهن تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای اقتصادی، میزان عرضه و تقاضا و حتی رخدادهای سیاسی در سطح جهان با نوسانات زیادی همواره می شود.
قیمت خرید میلگرد اصفهان و دیگر تولیدات در بازار داخلی و خارجی نیز بی نصیب از این تغییرات نخواهند ماند. علاوه بر عوامل کیفی مانند نوع میلگرد و سایز و ضخامت آنها، عواملی مانند نوسانات نرخ ارز، میزان واردات و صادرات در تعیین قیمت هر شاخه میلگرد تاثیر گذار خواهند بود.
طی ماههای اخیر آخرین قیمت خرید هر شاخه از میلگرد سیر صعودی داشته که تا حدودی موجب رکود این بازار نیز شده است. بنابراین استعلام قیمت روزانه، اطلاع از نوسانات بازار و انتخاب تامین کننده معتبر برای خرید می تواند در سفارش رضایت بخش و سودآور این محصولات موثر باشند.
همچنین باید خاطر نشان کرد که واحد محاسبه قیمت میلگردها بر حسب کیلوگرم است. بنابراین تعداد شاخه نمی تواند معیار مناسبی برای سنجش قیمت ها باشد. بلکه درجه کیفی و نوع میلگرد است که تاثیر مستقیمی بر وزن و در نهایت قیمت ها می گذارند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما