خرید مستقیم گندله آهن اسفنجی میانه

گندله آهن اسفنجی میانه یکی از بهترین، مرغوب ترین و با کیفیت ترین آهن های اسفنجی تولید شده در جهان می باشد.

که برای خرید گندله آهن به شکل مستقیم خریداران و استفاده کننده ها می توانند به شکل حضوری به درب کارخانه های تولید کننده این کالا رفته و بعد اقدام به خرید کنند.

همین طور می توانند از طریق اینترنت و به شکل غیر حضوری با تولید کننده های آهن اسفنجی میانه ارتباط برقرار کرده و از طریق کارشناس های فروش اقدام به سفارش و خرید این کالا کنند.

خرید مستقیم گندله آهن اسفنجی میانه

شاخصه های بارز گندله آهن اسفنجی

شاخصه های بارز گندله آهن اسفنجی

گندله آهن اسفنجی از احیای مستقیم سنگ آهن ایجاد می گردد و طی عملیات احیای بدون واسطه بدون احتیاج به ذوب سنگ آهن اکسیژن آن حذف می شود.

از ویژگی ها و شاخصه های بارز گندله آهن اسفنجی می توان گفت که شکل ظاهری این محصول به صورت قطعه های کروی بوده و به خاطر متخلخل بودن ساختار آن شکل و ظاهری اسفنجی به خود گرفته است. که به خاطر همین اسم آن را گندله آهن اسفنجی گذاشته اند.

از دیگر شاخصه های بارز این محصول می توان به عیار آهن بالای موجود در آن اشاره کرد که امروزه به خاطر کم بودن ضایعات آهن، زیاد شدن قیمت آن و همین طور مشکل های زیست محیطی بسیار مورد توجه قرار دارد.

یکی دیگر از مشخصه های بارز این محصول استفاده از آن به عنوان یک منبع انرژی کارآمد برای سازندگان فولاد می باشد.

قیمت خرید گندله آهن اسفنجی میانه

قیمت خرید گندله آهن اسفنجی میانه

برای خرید و اطلاع از قیمت گندله آهن خریداران و استفاده کننده ها در هر مکانی چه در منزل و چه در محل کار خود می توانند به شکل مستقیم و غیر حضوری با چند کلیک کردن ساده از طریق سایت های اینترنتی معتبر و مجاز می توانند با کارشناسان فروش گندله آهن اسفنجی میانه ارتباط برقرار کرده و اقدام به دریافت راهنمایی ها، اطلاعات لازم و همین طور قیمت کالا و محصول مورد نظر و نیاز خود کنند.

همین طور خریداران می توانند به شکل مستقیم و حضوری به درب کارخانه های تولید کننده، نمایندگی ها، مراکز فروش و شرکت های پخش گندله آهن اسفنجی مراجعه کرده و اقدام به دریافت قیمت گندله مورد نظر و نیاز خود کنند.

که البته لازم به ذکر است که خریدهای مستقیم و اینترنتی دارای مزیت های می باشد. از جمله این مزایا:

به دلیل اینکه در این نوع خرید کردن ها واسطه وجود نداشته و تولید کننده و مصرف کننده به شکل مستقیم با یکدیگر معامله می کنند.

خریداران و استفاده کننده ها می توانند کالا و محصول مورد نظر خود را با قیمت های پایین تری از سطح بازار تهیه و خریداری کنند.


جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما