خرید مستقیم گندله کنسانتره آهن

فراهم آمدن امکان خرید مستقیم گندله کنسانتره آهن سبب شده افراد به راحتی به احتیاجات خود دست پیدا کنند زیرا در این روش ارتباط بدون واسطه با تامین کننده فراهم می گردد و افراد قادرند با سرعت بیشتری به این موارد دست پیدا نمایند؛ طبعا علاوه بر اینکه اطمینان کافی از بابت باکیفیت بودن محصول حاصل می شود.

خرید مستقیم گندله کنسانتره آهن

مراحل تولید گندله کنسانتره آهن

مراحل تولید گندله کنسانتره آهن مراحل تولید گندله کنسانتره آهن کدام است؟ نقش بنتونیت در گندله سازی برای تولید فولاد و آهن می باشد. ابتدا بنتونیت سدیمی را با سنگ آهن خرد شده مخلوط کرده و با استفاده از نیروی گریز از مرکز این مواد به شکل دانه های نخودی تبدیل شده که به آن گندله گویند. گندله سازی یکی از راه ها و متد های تبدیل نمودن مواد پودری و ذرات نرم سنگ آهن یا دیگر مواد اولیه به توده ای فشرده و متراکم می باشد.

بنابراین در فرایند گندله سازی پودر سنگ آهن را با پودر بنتونیت مخلوط و ترکیب نموده سپس بصورت گلوله مورد نیاز صنعت فولادسازی تبدیل نموده و در انتها پخته شده و دارای استحکام کافی و سختی مورد نظر می‌ گردد. دانه های بوجود آمده در فرایند گندله سازی بعد از پخته شدن مقاومت کافی را کسب می نماید تا در مقابل گرمای زیاد و فرآیند ذوب خرد نگردیده و متلاشی نشود.

استفاده از این فرآورده ها در کارخانجات فولاد سازی دارای مزیت هایی برای تولید کنندگان می باشد. همیشه در کارخانجات فولاد سازی در هنگام تولید فولاد از آهن، مقدار زیادی آهن هدر می رود اما با استفاده از گندله ها میزان هدر رفت آهن کاهش پیدا می کند. این موضوع هم برای تولید کنندگان صرفه اقتصادی دارد و هم باعث می شود که آهنی که با فرآیند های دشوار از دل معادن بیرون آمده است، کمتر به ضایعات تبدیل شود.

مرکز پخش گندله کنسانتره آهن

مرکز پخش گندله کنسانتره آهن امروزه افراد به دلیل اهمیتی که برای صرفه اقتصادی قائل هستند، ترجیح شان استفاده از فرآورده های آهن است که گندله ها نیز در این دسته جای دارد و تقاضای بالایی در رابطه با آنها به چشم میخورد. طبعا لازمه دستیابی به چنین محصولاتی انتخاب محلی معتبر و قابل اعتماد خواهد بود.

مرکز پخش گندله کنسانتره آهن به دلیل اینکه سابقه طولانی مدت در حوزه پخش گندله آهن دارد، گزینه ای مناسب و درخور جهت خرید نمونه های اصل و باکیفیت خواهد بود و افراد می توانند اطمینان کامل از خرید خود داشته باشند.

به دلیل اینکه خرید گندله آهن به صورت اینترنتی و غیرحضوری امکانپذیر است، متقاضیان قادرند سفارشات خود را در حجم های مورد نظر ثبت کنند و در نهایت بدون نیاز به تغییر موقعیت جغرافیایی به احتیاجات خود دست پیدا نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما