خرید ویژه سنگ آهن خام

صنعت سنگ آهن یک صنعت معدن، زیر شاخه ای از متالورژی آهنی است که در استخراج سنگ آهن خام و فرآوری مقدماتی آن فعالیت می کند: خرد کردن، مرتب سازی، غنی سازی، همگن سازی و تراکم یا گندله سازی. این یک پایه مواد اولیه برای متالورژی آهنی است. شناخته شده است که مردم از زمان های بسیار قدیم سنگ آهن را استخراج می کردند و آهن آن را بدست می آوردند. با این حال، توسعه سریع صنعت سنگ آهن به عنوان یک شاخه صنعتی در نیمه اول قرن 18 در ارتباط با رشد ذوب آهن و فولاد آغاز شد.

خرید ویژه سنگ آهن خام

درباره خصوصیات سنگ آهن خام بدانيم

درباره خصوصیات سنگ آهن خام بدانيم از نظر ترکیب شیمیایی، کانسنگهای آهن اکسیدها، هیدراتهای اکسیدها و نمک های کربنات اکسید آهن هستند، به طور طبیعی به صورت مواد معدنی مختلف ظاهر می شوند که از جمله مهمترین آنها می توان به مگنتیت (سنگ آهن مغناطیسی)، هماتیت (درخشش آهن یا سنگ آهن قرمز) اشاره کرد. لیمونیت (سنگ آهن قهوه ای، که شامل سنگ معدن باتلاق و سنگ معدن است)، سیدیریت (سنگ آهن پراکنده یا اسپار آهن و انواع آن – اسفروسیدریت). معمولاً هر تجمع این مواد معدنی معدنی مخلوطی از آنهاست، گاهی اوقات بسیار نزدیک، با سایر مواد معدنی که فاقد آهن هستند، مثلاً رس، سنگ آهک یا حتی با ترکیبات سنگهای آذرین کریستالی. گاهی اوقات در همان رسوب، برخی از این مواد معدنی با هم یافت می شوند، اگرچه در بیشتر موارد یکی از آنها غالب است، در حالی که برخی دیگر از نظر ژنتیکی با آن ارتباط دارند.

محتوای سنگ آهن با عیار بالا بیش از 57٪، محتوای سیلیس کمتر از 8-10٪ و گوگرد و فسفر کمتر از 0.15٪ است. این محصولی از غنی سازی طبیعی کوارتزیتهای دارویی است که در اثر شستشوی کوارتز و تجزیه سیلیکاتها در طی فرایند هوازدگی طولانی مدت یا مسخ ایجاد شده است. سنگ معدن آهن فقیر می تواند حداقل 26٪ آهن داشته باشد.

دو نوع ریخت شناسی اصلی وجود کانسارهای سنگ آهن با درجه بالا وجود دارد: تخت مانند و خطی. بسترهایی شبیه به تخت در بالای تختخوابهای تند فرو رفته کوارتزیتهای فروسین به شکل بسترهایی با مساحت زیاد با ته جیب مانند ایجاد می شوند و متعلق به پوسته های هوازدگی معمولی هستند. رسوبات خطی نشان دهنده اجسام سنگ معدن گوه مانند سنگ معدن غنی است که در مناطق گسل، شکستگی، خرد کردن، خم شدن در روند مسخ به عمق می افتد. مواد معدنی با محتوای آهن بالا (54-69٪) و مقدار کمی گوگرد و فسفر مشخص می شود.

صادر کنندگان سنگ آهن خام کم کربن

صادر کنندگان سنگ آهن خام کم کربن مجموعه ما اقدام به صادرات سنگ آهن خام کم کربن به کشور های دیگر نموده است. سنگ آهن کم کربن سازه های معدنی طبیعی حاوی آهن و ترکیبات آن در چنان حجمی است که استخراج صنعتی آهن از این سازه ها به مصلحت است. علیرغم این واقعیت که آهن در همه سنگها مقدار کمتری دارد، با نام سنگ معدن آهن فقط چنین تجمعاتی از ترکیبات آهنی قابل درک است که آهن فلزی را می توان از آنها به دست آورد. این سنگ معدن از مواد معدنی دیگری مانند هماتیت، مگنتیت تشکیل شده است. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما