خرید ویژه سنگ آهن طبیعی

سنگ آهن طبیعی یک عنصر شیمیایی، نماد Fe، عدد اتمی 26 و وزن اتمی 55،847 است. آهن چهارمین عنصر فراوان در پوسته زمین است (5٪). این یک فلز قابل انعطاف، مقاوم، نقره ای و مغناطیسی است. چهار ایزوتوپ پایدار که در طبیعت یافت می شوند، دارای جرم 54، 56، 57 و 58 هستند. دو ماده معدنی اصلی هماتیت، Fe2O3 و لیمونیت، Fe2O3.3H2O هستند.

خرید ویژه سنگ آهن طبیعی

خصوصیات ویژه سنگ آهن عیار بالا

خصوصیات ویژه سنگ آهن عیار بالا گسترده ترین کاربرد سنگ آهن عیار بالا بدست آوردن فولادهای ساختاری است. مقادیر زیادی چدن و ​​فرفورژه نیز تولید می شود. از جمله کاربردهای دیگر آهن و ترکیبات آن می توان به تولید آهن ربا، رنگ و ساینده (کلکوتر) اشاره کرد.

چندین شکل آلوتروپیک آهن وجود دارد. فریت تا 760 درجه سانتیگراد (1400 درجه فارنهایت) پایدار است. تغییر آهن B عمدتاً شامل از دست رفتن نفوذ پذیری مغناطیسی است زیرا ساختار شبکه (مکعب متمرکز در بدن) بدون تغییر باقی مانده است. شکل آلوتروپیک اتمهای خود را در آرایش مکعب بسته بندی شده نزدیک دارد و از 910 تا 1400 درجه سانتیگراد (1670 تا 2600 درجه فارنهایت) پایدار است.

این فلز عامل کاهنده خوبی است و بسته به شرایط، می تواند به حالت 2 + m 3+ یا 6+ اکسید شود. در بیشتر ترکیبات آهن یون آهن، آهن (II) یا یون آهن، آهن (III) به عنوان یک واحد مشخص وجود دارد. ترکیبات آهنی به طور معمول زرد روشن تا قهوه ای مایل به سبز تیره هستند. یون هیدراته Fe (H2O) 62+، که در بسیاری از ترکیبات و محلول یافت می شود، سبز روشن است. این یون تمایل کمی به تشکیل مجتمع های هماهنگی دارد، مگر با واکنش دهنده های قوی، مانند یون سیانید، پلی آمین ها و پورفیرین ها. یون فریک، به دلیل بار زیاد (3+) و اندازه کوچک، تمایل زیادی به جذب آنیون ها دارد. یون هیدراته Fe (H2O) 63+ که در محلول یافت می شود، با سایر آنیون ها ترکیب شده و مجتمع های هماهنگی را تشکیل می دهد.

یک جنبه جالب از شیمی آهن، چیدمان ترکیبات پیوند یافته با کربن است. سیمانیت، Fe3C، جز اصلی فولاد است. مجتمع های دارای سیانید، یون های آهنی و آهنی، بسیار پایدار هستند و برخلاف بیشتر مجتمع های سازنده آهن، بسیار مغناطیسی نیستند. مجتمع های دارای سیانور نمک های رنگی تشکیل می دهند.

پخش مستقیم انواع سنگ آهن طبیعی

پخش مستقیم انواع سنگ آهن طبیعی مجموعه ما اقدام به پخش سنگ آهن طبیعی در انواع مختلف به صورت مستقیم نموده است. سنگ آهن خالص یک فلز نقره ای است که گرما و برق را به خوبی هدایت می کند. آهن بیش از حد واکنش پذیر است و نمی تواند به خودی خود وجود داشته باشد، به همین دلیل است که فقط به طور طبیعی در پوسته زمین به عنوان مواد معدنی آهن مانند هماتیت، مگنتیت و سیدریت ظاهر می شود. در معرض یک میدان مغناطیسی قوی، هر قطعه آهن می تواند مغناطیسی شود. دانشمندان معتقدند هسته زمین از حدود 90٪ آهن تشکیل شده است. برای ثبت سفارش خرید انواع سنگ آهن با ما تماس بگیرید و شمال تخفیف های جذاب شوید!

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما