خرید پوسته اکسیدی نورد اعلا با قیمت ارزان

مصرف کنندگان پوسته اکسیدی نورد اعلا، می توانند با قیمت ارزان خرید این محصول را به سادگی انجام دهند. اما آیا می دانید این محصول، چگونه تولید می شود؟ در چه درجه بندی های کیفی می توان آن را تهیه کرد؟ جهت به دست آوردن پاسخ این پرسش ها، پیشنهاد می نماییم که مقاله زیر را مطالعه کنید. خرید پوسته اکسیدی نورد اعلا با قیمت ارزان

تاریخچه و شناخت پوسته اکسیدی نورد

تاریخچه و شناخت پوسته اکسیدی نورد با نگاهی به تاریخچه و شناخت پوسته اکسیدی نورد، متوجه می شویم که تا چه اندازه چنین کالایی در امور صنایع مختلف کاربرد دارد. باید بگوییم که استفاده از چنین کالایی، بر می‌ ‌گردد به سالیان دور؛ زمانی که رشد صنعت آهن سازی با شتاب پیش می رفت و نیاز بود تا برای تولیدات بهتر با عیار بالا، از این ماده استفاده نمایند. 

اما این نوع از ماده، در فرآیند اصلاح تختال و ریخته گری، تا نورد ورق که  از روی محصول در دمای بسیار بالا جدا می شود، تولید می گردد. این پوسته ها در حالت عادی، شامل مگنتیت می باشند که رنگ های متفاوتی از این دست دارند: 

  • رنگ آبی 
  • رنگ خاکستری 
  • رنگ استیل 

آنان پوسته نازک خارجی از هماتیت می باشند که بدون ابزارهای لازم، قابل دید نیستند. باید گفت، بازیافت چنین محصولاتی، از جنبه های اقتصادی ارزش زیادی دارد و به همین علت است که امروزه شرکت های مختلفی در این خصوص فعالیت می نمایند. عموماً بازیافت توسط عامل احیا کننده مانند زغال سنگ، گرافیت و کک انجام می شود. 

راهنمای خرید پوسته اکسیدی نورد به صورت عمده

راهنمای خرید پوسته اکسیدی نورد به صورت عمده توضیحات همه جانبه ای را در زمینه نوع تولید و موارد مختلف استفاده از پوسته اکسیدی نورد را ارائه کردیم. اکنون زمان آن فرا رسیده تا به یکی از هدف های این مقاله که همانا راهنمای خرید این پوسته به صورت عمده بود، توضیح دهیم. اما قبل از آن خوب است بدانید که بیشتر شرکت های صنایع آهن این محصولات را تهیه می کنند. 

در کنار این، نباید خرید پوسته اکسیدی نورد را توسط بازرگانانی که در کار تجارت و یا حتی صادرات آن می باشند نیز نادیده گرفت. جالب است بدانید که تولیدی های کشورمان، بر اساس تحلیل های آزمایشگاهی که صورت گرفته، این پوسته ها نزدیک به 70% آهن دارند. 

بنابراین، شما می توانید نوع مرغوب با درصد بالا را به راحتی پیدا کرده و استفاده کنید. مسئله مهم در این زمینه، پیدا کردن مرجعی است که مورد اطمینان باشد و بتواند طبق سفارش شما محصول را در اختیارتان بگذارد. ما پیشنهاد می کنیم که برای بهترین پوسته اکسیدی نورد، با عرضه کنندگان این این مجموعه تماس برقرار کنید. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما