خرید پوسته اکسید آهن و کاربرد آن

خرید پوسته اکسید آهن می تواند با هدف استفاده از این محصول در بخش های مختلف صنعت انجام گیرد. کاربرد پوسته اکسید آهن هم جهت ذوب توسعه یافته است و هم در تولید فروسیلیس.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید پوسته اکسید آهن از سوی فولادسازان با هدف کابرد پوسته اکسید آهن در فرآیند ذوب انجام می گیرد. امکان استفاده از پوسته اکسید آهن هم در کوره بلند وجود دارد، هم در کوره قوس الکتریکی و هم در کوره القایی که البته شرایط خاصی برای هر کدام وجود دارد که واحدهای تولید با مشاوره کارشناسان و مدیریت بخش تولید باید برنامه ریزی صحیح را برای استفاده از این محصول تدوین کنند.

کاربرد پوسته اکسید آهن برای تولید فروسیلیس

کارخانه های تولید فروسیلیس از مهمترین مصرف کنندگان پوسته اکسید آهن هستند. پوسته اکسید آهن محصول ضایعاتی واحدهای نورد و اصلاح تختال است. می توان گفت همواره حدود دو درصد از فولاد ورودی به خطوط تولید این واحدها در اقلب پوسته اکسید آهن و به عنوان ضایعات از خط تولید خارج می شود. البته خوشبختانه توسعه استفاده از این محصول در بخش های مختلف صنایع مختلف این محصول را به محصولی قابل فروش تبدیل نموده است. بسیاری از واحدهای نورد پوسته اکسید آهن به دست آمده را به واحدهای تولید فروسیلیس عرضه می کنند.

البته کارخانه هایی که خود دارای واحد ذوب هستند نظیر فولاد مبارکه اصفهان، امکان بازگردانی این محصول را به خط تولید خود دارند. شرکت فولاد مبارکه اصفهان یکی از اولین کارخانه هایی است که با به کارگیری پوسته اکسید آهن در واحد ذوب خود، توانسته از هدر رفتن انرژی و سرمایه و آلودگی محیط زیست جلوگیری نماید.

چنانچه قصد خرید این محصول برای استفاده در واحد ذوب خود را دارید، نیاز است در گام نخست آنالیز محصول را بررسی نموده و زیر نظر بخش کنترل کیفیت و کارشناس تولید خود شرایط بهینه برای این امر را به دست آورید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید. فیلم و آنالیز پوسته اکسید آهن موجود شرکت آهن و فولاد سیمرغ را می وانید در زیر مشاهده کنید.

کاربرد پوسته اکسید آهن برای تولید فروسیلیس

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما