خرید کلی آهن اسفنجی ایران

از مواد اولیه اصلی برای همه کارخانجات ساخت آهن و فولاد جهت تولید شمش، میلگرد و غیره آهن اسفنجی است؛ این محصول در کشور به مقدار بالایی تولید می شود و خریداران می توانند آن را به صورت کلی درخواست نمایند.

خرید کلی آهن اسفنجی ایران با قیمت مناسب از تامین کننده آن در بازار امکان پذیر است و خریداران می توانند تیم محصول را در مقیاس بالا و به صورت تناژ خریداری کنند و برای تولید محصولات آهنی یا جهت صادرات به دیگر کشورها مورد استفاده قرار دهند.

خرید کلی آهن اسفنجی ایران

بارز ترین ویژگی آهن اسفنجی خام

بارز ترین ویژگی آهن اسفنجی خام آهن اسفنجی خام به عنوان ماده اولیه کوره های ذوب آهن به شمار می رود با این وجود این آهن دارای تفاوت هایی با آهن اسفنجی معمولی می باشد و از نظر ویژگی ها تا اندازه با آن متفاوت خواهد بود؛ یکی از بارزترین ویژگی آهن اسفنجی خام وجود برخی از عناصر و ترکیبات غیر فلزی در آن می باشد و این ترکیبات باید به وسیله فرآیند احیا از آن خارج شوند زیرا در غیر این صورت محصول نهایی از کیفیت پایین تری برخوردار خواهد بود.

وجود مقادیر بالاتر اکسیژن و میزان کربن کمتر نسبت به کل آهن اسفنجی از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول است که همه آنها باید قبل از این که آهن اسفنجی مورد استفاده قرار گیرد از آن خارج شوند؛ این محصول دارای قیمت ارزانتری نیز می باشد و به شرط فرآوری مناسب عیار آهن آن می تواند به مقدار قابل توجهی افزایش یابد همچنین وزن سنگین تر از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می رود که نسبت به آهن اسفنجی معمولی بیشتر می باشد.

توزیع کننده آهن اسفنجی ایران

توزیع کننده آهن اسفنجی ایران توزیع آهن اسفنجی ایران باشد توزیع کننده این محصول در بازار انجام می‌شود و کسانی که به این آهن نیاز دارند می‌توانند در ارتباط مستقیم با این توزیع کننده نسبت به سفارش آن برای آدرس خود اقدام کنند.

توزیع‌کننده حجم زیادی از این محصول را در اختیار دارد و هر نوع نیاز موجود در بازار را می تواند در اسرع وقت تامین کند خریداران این محصول می توانند از طریق همین وب سایت نیاز خود به این آهن اسفنجی را ثبت نمایند و نسبت به خرید آن به صورت عمده برای آدرس خود اقدام کنند تا در اسرع وقت توسط توزیع کننده را بهترین روش ارسال برای آنها به دست آنها برسد.

ارتباط با توزیع کننده از طریق تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی نیز امکان پذیر است و این دو روش باعث می شوند تا خریدار استعلام قیمت این محصول را به راحتی و در حداقل زمان ممکن انجام دهد در صورت تمایل به ثبت سفارش آن را انجام دهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما