خرید کلی سنگ آهن خام

سنگ آهن با توجه به نوع کاربرد، به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود. از جمله انواع سنگ آهن، سنگ آهن خام است که به دلیل داشتن قابلیت های مختلف، با استقبال خوبی از سمت صنایع مواجه است. این محصول با برخورداری از کاربرد های متنوع و کمک به واحد های تولیدی فولاد، نقش بسیار مهمی ایفا می کند. به همین سبب انتخاب بهترین نوع آن حایز اهمیت است.


خرید کلی سنگ آهن خام

همه چیز درباره سنگ آهن اسفنجی

همه چیز درباره سنگ آهن اسفنجی سنگ آهن اسفنجی پر کربن، محصولی است با عیار بالا که به دلیل تخلخل زیاد، ساختار اسفنجی دارد. این محصول، از احیای مستقیم سنگ آهن طبیعی به دست می آید که هدف از آن ،حذف اکسیژن موجود در سنگ آهن می باشد. این امر موجب می شود بدون نیاز به ذوب، سنگ معدن به آهن فلزی تبدیل گردد. روش تولید این محصول به وسیله کربن عنصری، مبتنی بر زغال سنگ و یا گاز می باشد که انجام این فرایند در کوره های دوار یا بلند صورت می گیرد.

فاکتور هایی مانند تورم، احیا پذیری و مقاومت به سایش نقش مهمی در کیفیت، میزان تولید و موارد مصرف آهن اسفنجی دارند. به طور مثال اگر مقاومت فشاری آهن اسفنجی به میزان کافی نباشد، درصد نرمه تولیدی در هنگام احیا زیاد خواهد شد. علاوه بر این، احیاپذیری و بازدهی تولید در کوره‌های احیا کاهش خواهد یافت.همچنین چنانچه تورم سنگ آهن اسفنجی در هنگام احیا بیش از حد مجاز باشد، به علت چسبندگی قطعات به هم، اختلالاتی در سیستم احیا به وجود خواهد آمد.

از اهداف مهم تولید این محصول، استفاده از آن در تولید آهن و فولاد است. چرا که با دارا بودن عیار بالا، می تواند به عنوان ماده اولیه مورد نیاز برای واحد های فولادسازی، مورد استفاده قرار گیرد. قابل ذکر است امروزه به دلیل کمبود ضایعات آهن و افزایش قیمت آن، از آهن اسفنجی که دارای عیار بالای آهن است در کوره های القایی استفاده می شود.

صادرات انواع سنگ آهن خام

صادرات انواع سنگ آهن خام مجموعه ما به عنوان مجموعه ای پیشرو و موفق در زمینه عرضه و پخش سنگ آهن خام، مطابق با بهترین استانداردها فعالیت می کند و با توجه به داشتن معیارهای لازم مرغوبیت، می تواند بخش قابل توجهی از بازار خرید این محصول را به خود اختصاص دهد. همچنین با توجه به توان رقابتی موجود در بازار، پتانسیل صادرات سنگ آهن به صورت انبوه را دارا می باشد. تمامی مراحل فروش محصول، مبتنی بر ارائه بهترین کیفیت با قیمتی مناسب است تا جلب رضایت مشتریان به نحو احسنت و شایسته فراهم گردد. برای اطلاع از قیمت سنگ آهن و همچنین ثبت سفارش خود، از هم اکنون می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما