خرید گندله آهن 65 درصد

خرید گندله آهن 65 درصد از سوی بازارهای جهانی علاوه بر کارخانه های داخلی انجام می گیرد. بیشترین حجم صادرات گندله سنگ آهن به چین انجام می شود. البته وجود تعرفه صادرات گندله آهن یکی از پارامترهای کنترل صادرات و تامین نیاز فولادسازان داخلی است که کارخانه گندله آهن در ایران را در صادرات محدودتر می کند.

خرید گندله آهن با دو هدف انجام می گیرد:

  • استفاده در کوره بلند و کنورتور به عنوان شارژ ذوب
  • استفاده در واحد احیاء مستقیم برای تولید آهن اسفنجی

در حقیقت این محصول به دو شیوه مورد استفاده قرار می گیرد. البته می توان گفت نود درصد خرید گندله آهن با هدف استفاده مستقیم در ذوب می باشد و فقط ده درصد آن به واحدهای احیاء مستقیم انتقال داده می شود. البته در برخی از کشورهای جهان نظیر کشورمان ایران که منابع کک کمتر بوده و دسترسی به منابع گازی راحت است، جایگزینی استفاده از کوره های القایی و قوس و استفاده از آهن اسفنجی به جای گندله در حال افزایش است. البته در ایران تعدادی کوره بلند و کنورتور نیز فعال است و گندله آهن نیز به طور مستقیم برای ذوب در کشورمان استفاده می شود. بنابراین درصدی از محصولات کارخانه گندله آهن صرف ذوب، درصدی احیاء مستقیم و درصدی نیز صادر می شود.

صادرات گندله سنگ آهن از لیست مقاصد صادرات گندله سنگ آهن می توان چین را مهمرین کشور معرفی نمود. در حقیقت چین بیشترین سهم خرید گندله آهن ایران را دارد. گندله آهن عیار 65 درصد مناسب ترین عیار صادراتی این محصول است که از بنادر چابهار و بندرعباس به بنادر چینگدائو و … چین ارسال می شود.

آنالیز گندله آهن در کارخانه گندله آهن ایران با نام شرکت آهن و فولاد سیمرغ را می توانید در زیر مشاهده کنید. تناژ قابل تامین شرکت در حدود پنجاه هزار تن ماهانه می باشد. تحویل محصول هم بصورت fob و یا cfr بر اساس درخواست خریدار انجام می گیرد.

Table 1: Iron ore pellets
65+_0.5% T.Fe
Ave 1% FeO
Max 1% Al2O3
Max 4.5% SiO2
Max 0.02% P
Max 0.02% S
Max 1% CaO
Max 1.5% MgO
Ave 270 – 320 kg/pellet CCS
Min 96% T index
Max 2% A Index
20-24% Prosity
Min 90% Size 6.3 – 19 mm

خرید گندله آهن ۶۵ درصد

هر روز میزان بالایی آهن خام تولید می شود و حاصل آن تولید فولاد برای کارخانه ها و صنعت ها است.اما اینکه آهن چطور به وجود می آید هم به عنوان یک صنعت شناخته شده در جهان معرفی می شود.ساخت آهن خام به وسیله گندله آهن موضوعی است که در این مقاله سعی شده به آن پرداخته شود.

همچنین شما مبتوانید در این مقاله درباره گندله آهن، قیمت، عیار و کاربرد آن اطلاعات مفید، جامع و کلربردی کسب کنید تا با بازار خرید آن در ایران و جهان آشنا شوید.آشنایی با این ماده معدنی در پیشبرد اهداف صنعتی شما قابل ملاحظه است؛

خرید گندله آهن 65 درصد

آیا می دانید گندله سنگ آهن چیست؟

آیا می دانید گندله سنگ آهن چیست؟ گندله آهن از گلوله های کوچک سنگ آهن و مواد افزودنی تشکیل شده است که به عنوان ماده اولیه برای تولید آهن خام از آن استفاده می شود‌.سنگ های آهن تقریبا ابعادی ۶ الی ۷ میلی متر دارند که تقریبا دوبرابر این ابعاد می تواند به عنوان گندله آهن شناخته شود.

برای تولید گندله از نرمه آهن، روش های متفاوتی وجود دارد؛از احیای مستقیم تا کوره های بلند که مراحلی پیچیده و مهندسی شده ای دارد.اما به طور عمده یعنی حدود ۹۰ درصد گندله در کوره بالا صرف ذوب می شود.در کشور ما بخشی از گندله صرف ذوب ، بخشی صرف احیای مستقیم و بخش دیگری صرف صادرات میشود.

البته برای تغییر بعضی ویژگی های گندله از مواد افزودنی در مراحل متفاوت کوره استفاده میشود؛ که این امر باعث پدید آمدن ویژگی های جدیدی مثل مقاومت دربرابر پارامترهایی مثل دما یا استحکام میشود.

حال که با گندله آهن آشنا شدید بهتر است درباره کاربرد آن هم بدانید.کاربردهایی که جهان امروز را کاملا به خود وابسته کرده است.

مهمترین کاربرد گندله آهن

مهمترین کاربرد گندله آهن کاربرد گندله آهن تولید آهن خام است؛ و از آن در کوره بلند به عنوان خوراک کلوخه استفاده می شود؛ که به طور غیر مستقیم در تولید فولاد نقش دارد.اغلب صنایع و کارخانه ها از فولاد برای ساخت بیشتر ابزارآلات صنعتی استفاده می کنند و کاربرد آن بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید.

فولاد نقش بسزایی در پیشرفت صنایع و کارخانه ها داشته است و تولید آن هیچ توقفی ندارد به همین دلیل تقاضای آهن خام بسیار بالا است؛ و به عنوان صنعت مستقل معرفی می شود.فولاد به عنوان بهترین دست آورد بشر برای تمامی صنعت ها از ماشین سازی تا ابزار خانگی یاد می شود.

برای پیشرفت در زمینه تولید صنعتی و گسترده گندله بهتر است، که با متخصص های این زمینه برای بالابردن عیار گندله همکاری کرد.اگر نمیدانید عیار گندله چیست به شما پیشنهاد میکنم در ادامه مطلب همراه ما باشید؛ زیرا بررسی عیار گندله در سودآوری و بهبود کسب و کارتان بسیار موثر است.

بررسی عیار گندله آهن

بررسی عیار گندله آهن عیار گندله آهن با بررسی مواد افزودنی و روش ایجاد و ساخت آن بررسی می شود؛ که بحث مفصل و تخصصی است؛

برای بررسی عیار گندله آهن روش ترکیبی مد نظر است که میزان آهن را در آن مشخص می کند و حداقل عیار آن ۶۰ درصد اعلام می شود تا بتوان آن را ، گندله مورد نیاز کوره بلند نامید. همچنین اضافه کردن مواد خاصی حین تولید گندله آهن باعث افزایش استحکام یا کاهش ناخالصی ها می شود.از جمله مواد افزودنی میتوان به بنتونیت، آهک و شیر آهک اشاره کرد.این مواد طی مراحل مختلفی به گندله افزوده شده و باعث تغییرات فیزیکی و شیمیایی ویژگی آن می شود.

قیمت روز گندله آهن 65 درصد در ایران

قیمت روز گندله آهن 65 درصد در ایران اگر هنوز مشتاق آشنایی با بازار های جهانی این محصول هستید ادامه این مطلب را با دقت بیشتر مطالعه کنید.

اگر هدف شما کارخانه های تولید فولاد یا آهن داخلی است بهتر است راجب به جذب آن ها مقالاتی را مطالعه کنید زیرا رقیبان سرسختی مثل فولاد مبارکه را پیش روی خود دارید؛ قیمت روز گندله آهن به طور میانگین محاسبه می شود و فاکتور های زیادی در قیمت گذاری آن دخیل هستند، اما اگر به فکر صادرات باشید سود قابل توجهی در انتظار شماست.

شما میتوانید به کشور های همسایه مثل روسیه یا به کشور قدرتمند چین صادرات انجام دهید؛ که بخش عمده صادرات گندله در ایران به چین است.البته که نیاز به سرمایه اندک و گواهی های مربوطه هستید و باید حتما عیار گندله ها کارشناسی شوند اما با توجه به تقاضای بالای این محصول جای رشد و ترقی شما همواره فراهم است.همچنین با همکاری با صنایع مختلف می توانید کسب و کار خود را شروع کنید.

البته کارخانه های زیادی برای تولید فولاد در ایران به دنبال گندله آهن ۶۵ درصد هستند که شما میتوانید با صرف کمی وقت و کسب تخصص مربوطه با تولید به صرفه تر این محصول برند خودتان را راه اندازی کنید.

چکیده:

در این مقاله به بررسی گندله آهن به خصوص گندله آهن ۶۵ درصد پرداختیم؛گندله آهن به عنوان ماده اولیه برای تولید آهن خام مورد استفاده قرار می گیرد؛ و از آنجا که آهن خام برای تولید فولاد به کار می رود سهم قابل توجهی از تقاضای کارخانه های صنعتی را شامل می شود.

گندله آهن به روش های متفاوتی اعم از احیای مستقیم یا کوره بلند ساخته می شود؛ که هر کدام با اضافه کردن مواد افزودنی مثل آهک یا بنتونیت خواص جدیدی مانند استحکام، مقاومت و کاهش ناخالصی را در پی دارند.

گندله آهن شامل تعریف عیار می شود که حتما باید عیار ۶۰ درصدی داشته باشد تا به عنوان گندله کوره معرفی و استفاده شود.

برای ورود به بازار داخلی یا جهانی کسب اطلاعات و تخصص بسیار اهمیت دارد؛ همچنین اصول بازاریابی و قیمت دهی مناسب با کیفیت عالی شما را به یک برند تبدیل خواهد کرد.

قیمت و سود هر گندله به( عیار، روش ساخت و بازار هدفش ) بستگی دارد اما صادرات گندله بخش قابل توجهی سود آوری با القوه دارد.

لزوما کسب و کارتان نبای کارخانه ساخت گندله یا یک کارگاه کوچک باشد.همانطور که میدانید خربد گندله با کیفیت برای ساخت آهن خام و فولاد نقش اساسی را ایفا میکند و خود صنعتی مستقل تعریف میشود.

امید است که شما همراهان گرامی با مطالعه این مقاله توانسته باشید اطلاعاتی تکمیلی درباره گندله آهن به دست آورید.

مجتمع صنعتی و معدنی آهن و فولاد سیمرغ آذربایجان با عملکرد خوب و تجربه بسیار در این زمینه شروع به فروش سنگ آهن ، گندله آهن ، بریکت، شمش فولاد، میلگرد، ورق و ضایعات آهن برگشتی کرده است.

جهت اطلاعات بیشتر و شروع کسب و کار خود با بهترین قیمت ها و با تضمین دست آورد های بهتر و بیشتر به سایت مراجعه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما