خرید گندله آهن

خرید گندله آهن با دو هدف می تواند انجام بگیرد. برای استفاده مستقیم آن در کوره بلند که شیوه سنتی استخراج آهن است. و استفاده در واحد های احیای مستقیم برای تولید آهن اسفنجی.

گندله آگلومره های پخته شده کنسانتره آهن است. همانطور که قبلا نیز ذکر کردیم، عیار سنگ آهن های استخراج شده از معادن پایین استو بنابراین فرآیند تغلیظ آن طی فرآیند های مغناطیسی و … بعد از خردایش آسیا نمودن سنگ اهن بر روی آن انجام می گیرد. بنابراین عیار آن بالا می رود. منظور از عیار درصد آهن توتال موجود در سنگ آهن است. ولی در طی فرآیند تغلیظ این محصول، مجبور به خردایش و آسیا کردن کانسار هستیم. فرآورده به دست آمده بعد از طی این مراحل، پودر ریز کنسانره است که برای استفاده در کوره بلند و یا واحدهای احیای مستقیم مناسب نیست. بنابراین این ذرات ریز طی فرآیندی باید به هم بچسبند. این فرآیند گندله سازی است.

خرید گندله برای کوره بلند و واحد احیای مستقیم

در تهیه گندله، به کنسانتره آهن موادی نظیری بنتونیت افزوده می شود. بعد از آن تحت فرآیند پخت قرار می گیرد. فرآورده به دست آمده گوی هایی با سایز تقریبا یکنواخت متخلخل است که گندله می نامیم. بعد از طی این فرآیند، محصول به دست آمده قابلیت استفاده در کوره بلند و همچنین واحد احیای مستقیم را خواهد داشت. البته روش کوره بلند در بین فولادسازی های کشورمان فقط در ذوب آهن اصفهان مورد استفاده قرار می گیرد. سایر واحد ها از کوره قوس الکتریکی استفاده می کنند. برای اینکه بتوانیم گندله را قابل استفاده برای کوره قوس بکنیم، نیاز است یک مرحله فرآیند احیا بر روی آن انجام گیرد. بعداز فرآیند احیا، محصول به دست آمده آهن اسفنجی است که مناسب برای کوره های قوس الکتریکی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما