سفارش میلگرد خرک با قیمتی ویژه

میلگرد یکی از اجزای اصلی در صنعت ساختمان سازی می باشد که نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. میلگرد ها در انواع مختلفی از جمله میلگرد خرک به کار برده می شود. انتخاب میلگرد مناسب و با کیفیت برای یک سازه انتخابی حیاتی می باشد. برای سفارش و خرید میلگرد خرک با قیمت مناسب تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید. 

سفارش میلگرد خرک با قیمتی ویژه

آنچه باید از میلگرد خرک درجه یک بدانید

آنچه باید از میلگرد خرک درجه یک بدانید میلگرد فولادی استوانه ای شکل می باشد که در سازه های ساختمانی برای افزایش مقاومت بتن به کار گرفته می شود. استففاده از ملگرد در صنعت ساختمان سازی نقش بسیار حیاتی دارد. اگر میلگرد به کار رفته در ساخت ساختمان دارای استانداردهای لازم نباشد و مقاومت کافی نداشته باشد، کل بنا دچار مشکل خواهد شد. لذا انتخاب میلگرد درجه یک از جمله ضروریات ساخت یک سازه می باشد. در واقع سازه ها برای حفظ استحکام خود نباید در مقابل فشارها ایستادگی نمایند و بتن به تنهایی این امر را محقق نمیکند لذا در ساخت بنا از میلگرد در کنار بتن استفاده می شود. میلگردها در بتن به شکل های مختلفی از جمله خرک به کار برده می شوند. در واقع خرک در بتن ریزی و ایجاد فوندانسیون برای نگهداری میلگردها با فاصله مناسب گذاشته می شوند. یک میلگرد خرک درجه یک باید تمامی استانداردهای میلگرد را داشته باشد. در ساخت میلگرد عناصر بسیاری به کار گرفته شده و تغییر نسبت این عناصر باعث ایجاد انواع مختلفی از آن می شود. بهتر است میلگردهای خرک قبل از ساخت و ساز در شرایط انبار بر روی سطح غیر فلزی مانند چوب نگه داری شوند تا از زنگ زدگی آن ها جلوگیری به عمل آید و کیفیت آن در ساخت و ساز افت پیدا نکند.

عوامل موثر در قیمت میلگرد خرک

عوامل موثر در قیمت میلگرد خرک همانطور که در قسمت قبل اشاره شد میلگردها در انواع مختلفی یافت می شوند وجود این گوناگونی باعث شده که ما قیمت های مختلفی را شاهد باشیم. از آن جایی که میلگرد خرک یکی از اساسی ترین اجزا برای ساخت یک بنا می باشد لذا شناخت بیشتر باعث خرید بهتر می شود.  مقاومت و سختی میلگردها با یکدیگر یکسان نمی باشد. وزن میلگرد خرک یکی از عوامل بسیار مهم برای خرید آن می باشد. مواد مصرفی به کار رفته در میلگرد و شرایط تولید در کارخانه های مختلف متفاوت می باشد. لذا در هنگام خرید باید این نکات را مد نظر قرار داد. میلگردها باید برای جلوگیری از زنگ زدگی در محیط خشک و سر پوشیده نگه داری شود. کارخانجات برای فروش میلگردها را بسته بندی می نمایند لذا اگر خریداری قصد خرید عمده نداشته باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کند. چون فروش خرد میلگردها نیاز به تهیه مجدد از انبار و بارگیری دارد. یکی دیگر از عوامل موثر درقیمت میلگرد خرک معروفیت و کیفیت محصول می باشد. کارخانههای معروف به دلیل موقعیت بهتر، تقاضای بیشتر، محبوبیت و کیفیت بالا نقش تعیین کننده ای در قیمت میلگرد خرک دارند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما