شرکت تعاونی تهیه و توزیع آهن آلات واحد مرکز

شرکت تعاونی تهیه و توزیع آهن آلات واحد مرکز چه نوع آهن آلاتی را در تهران و دیگر مراکز شهرستان ها به فروش می رسانند؟ آیا قیمت پیشنهادی آنها از دیگر شرکت ها در بازار کمتر است یا بیشتر؟
امروزه شرکت های بسیاری به صورت سهامی عام یا خاص در زمینه تهیه آهن آلات از کارخانجات و توزیع آن بین پیمانکاران ساختمی و دیگر خریداران در بازار فعال هستند. آیا با نوع فعالیت و روش های خرید و فروش آنها آشنایی دارید؟

بازار آهن آلات در ایران

در ابتدا باید در مورد بازار آهن آلات در تهران و شهرستان بیشتر بدانید، لازم به توضیح است که به طور کلی بازار را می توان به دو قسمت بازار خرید انواع آهن آلات و بازار فروش تقسیم بندی کرد.

در بازار خرید اکثراً مشتریانی مانند پیمانکاران و انبوه سازان قرار می گیرند که همیشه به دنبال خریدی ارزان و مقرون به صرفه جهت سوددهی بیشتر می باشند، البته در این بازار صادر کنندگان را هم نباید فراموش کرد، کسانی که بهترین تولیدات کارخانجات ایرانی را خریداری و به کشورهای خارجی صادر می کنند.

در سمت دیگر بازار، فروشندگان قرار دارند، کسانی که به صورت اتحادیه، نمایندگی و شرکت های خصوصی به دو صورت فعالیت می کنند:
اول شرکت ها و افرادی که تنها در زمینه فروش یک محصول خاص مانند میلگرد ساختمانی یا ورق های گالوانیزه فعال هستند و دوم شرکت هایی که انواع آهن آلات عرضه شده به بازار را در نقش واسطه می فروشند.
گروه اول در بازار سرمایه گذاری کلان می کنند و تغییرات و نرخ بازار در میزان سودهی یا ضرر آنها تاثیرگذار است اما گروه دوم تنها نقش یک معامله گر را دارند و نوسانات بازار آهن هیچ تاثیری بر درآمد آنها نخواهد داشت.

توزیع کنندگان آهن در تهران

بازار آهن آلات تهران را می توان بزرگترین بازار آهن در ایران دانست، بازاری مانند شادآباد و نمایندگی هایی در سراسر تهران که انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی را جهت مصارف مختلف در بازار خرید و فروش می کنند.

اما چه کسانی توزیع کنندگان آهن در بازار هستند؟

طبق آمارها و گزارشات امروزه حجم بسیار زیادی از آهن آلات تهران و بازار شهرستان ها را آهن آلات وارداتی تشکیل می دهد، بنابراین باید گفت که واردکنندگان یک گروه از توزیع کنندگان آهن در بازار را شامل می شوند، کسانی که از کشورهای چین، روسیه، کره جنوبی و قزاقسان انواع آهن آلات به ویژه آهن آلات ساختمانی را وارد می کنند.
از سوی دیگر اتحادیه ها قرار دارند، کسانی که به صورت یک مجموعه بزرگ در بورس و بازار سرمایه گذاری می کنند و انواع آهن آلات تولید کارخانجات داخلی را جهت معامله به بازارهای تهران و شهرستان ها عرضه می کنند.
البته یک بخش مهم دیگر از بازار را نیز صادر کنندگان تشکیل می دهند که به صورت مستقیم انواع آهن آلات را از کارخانجات خریداری و به کشورهایی مانند عراق، ترکیه و آلمان صادرات انجام می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما