شمش دستی فولاد در بازار داخلی

اگر هر کدام ما به اطرافمان نگاه کنیم قطعا با انواع مختلف محصولات مواجه می‌شویم که در آن‌ها آهن و آلیاژ‌های فولادی نقش بسیار مهمی را بازی می‌کنند. شمش دستی فولادی یکی از مشتقات آهن است که از آن در صنایع مختلف برای تولید محصولات کوچک و بزرگ بسیار زیادی استفاده می‌شود و لذا از جمله محصولات باکیفیت فلزی به شمار می‌آید که در حجم بسیار بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. در کشور ما هم این محصولات توسط معتبرترین کارخانه‌های تولید محصولات آهنی تولید و در سراسر کشور عرضه می‌شوند. 

شمش دستی فولاد در بازار داخلی

باکیفیت ترین انواع شمش دستی فولاد

باکیفیت ترین انواع شمش دستی فولاد انواع شمش دستی فولادی، محصولاتی آهنی هستند که به شکل ظاهری مستطیلی تولید می‌شوند. در تولید این محصولات از روش قالب گیری دستی استفاده می‌شود و لذا همین موضوع سبب می‌شود که خارج کردن محصول نهایی از قابل و همچنین جابجایی آن‌ها بسیار ساده و راحت باشد. شمش‌های دستی فولادی عموما در کارگاه‌های کوچک و متوسطی که در زمینه فولاد سازی فعالیت می‌کنند تولید می‌شود.

شمش‌های دستی خودشان به دسته‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بلوم، بیلت‌ها و اسلب اشاره کرد. علاوه بر این، قابل ذکر است که این محصولات بسته به نوع ترکیب شیمیایی و مواد اولیه‌ای که دارند دارای خصوصیات مختلف و متنوع همانند خواص مکانیکی، مقاومت به خوردگی، سایش و همچنین گرید‌های کیفی متفاوتی هستند. 

روش دستی تولید شمش فولادی به این شکل است که پس از ذوب شده مذاب که عموما در کوره قوس الکتریکی صورت می‌گیرد، مذاب در چند پاتیل ذوب قرار می‌گیرد و به سمت قالب‌ها انتقال پیدا می‌کنند و مذاب داخل قالب‌ها ریخته می‌شود تا فرآیند انجام به صورت کامل صورت بگیرد. پس از آن به مذاب زمان می‌دهند تا سرد شود و سپس آن را از قالب جدا می‌کنند. 

مراکز خرید شمش دستی فولاد در کشور

مراکز خرید شمش دستی فولاد در کشور روش‌های مختلفی برای خرید شمش دستی فولاد در کشور وجود دارد که از جمله‌ی این روش‌ها می‌توان به روش خرید اینترنتی این محصولات از طریق فروشگاه‌ اینترنتی و همچنین خرید به صورت فیزیکی اشاره کرد. در این بین خرید اینترنتی مزایای بیشتری دارد و همین موضوع سبب شده است که از طرفداران بیشتری برخوردار باشد.

اما نکته‌ای که در هنگام خرید این محصولات باید به آن توجه شود این است که همانطور که ذکر شد شمش دارای انواع گوناگونی است و هر کدام دارای خصوصیات مختلفی است و لذا باید قبل از خرید این محصولات حتما این موضوع را در نظر بگیرید و با توجه به کارایی که از این محصولات فولادی احتیاج دارید بهترین نوع این محصولات را مناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.

جهت خرید این محصول می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و این کالا را در مقادیر دلخواه خود سفارش داده و در اسرع وقت دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما