صادرات انبوه تیر آهن لانه زنبوری

تیر آهن لانه زنبوری وسیله ای مورد استفاده برای ساختمان سازی است و برای سقف بسیار مناسب است. استفاده های بیشمار از این محصول باعث شده است این محصول در سراسر نقاط جهان مشتریان مخصوص به خود را داشته باشد و صادرات تیر آهن لانه زنبوری به صورت انبوه در سایزهای مختلف و متفاوت به سراسر نقاط ایران انجام بپذیرد. صادرات انواع تیر آهن لانه زنبوری به کشورهای مختلف به خصوص کشورهای همسایه انجام می‌شود.

صادرات انبوه تیر آهن لانه زنبوری

منظور از تیر آهن لانه زنبوری چیست؟

منظور از تیر آهن لانه زنبوری چیست؟ اگر تا به حال به اسکلت ساختمان‌ها دقت کرده باشید حتما تیرآهن لانه زنبوری را در آنها دیده اید. تیر آهن لانه زنبوری همان تیر آهنی است که در اکثر موارد برای سقف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و در قسمت سقف ها استفاده می شود.

تیرآهن لانه زنبوری همانطور که از نامش پیداست به نوعی از این محصول گفته می‌شود که مانند لانه های زنبور دارای حفره های توخالی هستند و در هنگام ساختمان سازی این حفره ها در یکدیگر جای می گیرند و باعث استحکام هرچه بیشتر بنا می شوند. در واقع می‌توان گفت طفره های خالی موجود در تیرآهن لانه زنبوری برای جا گرفتن تیر آهن ها در داخل یکدیگر تعبیه شده اند و به راحتی می توان تیر آهن ها را برای استحکام بیشتر ساختمان به کار برد.

تیرآهن لانه زنبوری در سایزهای مختلف ۲۴، ۳۲ و غیره در بازار موجود است و خریداران این محصول می‌تواند با توجه به استحکام بنای ساخته شده و تعداد طبقات اندازه های متفاوت آن را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند.

پخش کننده بهترین تیر آهن لانه زنبوری

پخش کننده بهترین تیر آهن لانه زنبوری پخش کننده بهترین تیرآهن لانه زنبوری در هنگام پخش محصولات خود معمولاً به کیفیت بالای محصولات و قطرهای مختلف تیر آهن توجه فراوانی می کند و به همین دلیل انواع مختلف این محصولات با کیفیت برتر در اختیار خریداران قرار می گیرند.

بهترین پخش کننده تیر آهن لانه زنبوری نه تنها این محصول را در سراسر نقاط ایران به فروش می رساند بلکه انواع مختلف این محصول را برای صادرات به سایر نقاط جهان آماده می کند. این پخش کننده معمولاً محصولات خود را به کشورهای همسایه صادر می‌کند که یکی از راه های مناسب برای بدست آوردن درآمد ارزی بالا برای کشور ایران می باشد.

پخش کننده تیرآهن امروزه با توجه به شرایط فعلی بیماری کرونا در اکثر موارد از روش های اینترنتی و تلفنی برای فروش محصولات خود بهره می برد و با قرار دادن شماره های تماس در سایت اینترنتی به سهولت دسترسی مشتریان به محصول مورد نیاز خود کمک فراوانی می کند.

اگر به دنبال خرید این محصول از پخش کننده اصلی هستید، می توانید از طریق سایت ما محصولات خود را خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما