صادرات انواع آهن اسفنجی صادراتی

عرضه انواع آهن اسفنجی صادراتی با کیفیت درجه یک این شرایط را برای تجار و صادر کنندگان مختلف ایرانی و خارجی ایجاد نموده است که بتوانند محصولات مورد نیاز خود را در این زمینه تهیه کرده و به کشور های مختلف ارسال نمایند. عرضه این محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به صورت مستقیم باعث می‌ شود که صادرات آن به دیگر کشور ها افزایش یابد.

صادرات انواع آهن اسفنجی صادراتی

3 نکته در مورد آهن اسفنجی عیار بالا

3 نکته در مورد آهن اسفنجی عیار بالا

آهن اسفنجی عیار بالا جزو محصولات تولید شده توسط شرکت های تولید فولاد است که در نمونه های متفاوتی ارائه می گردد و بهترین گزینه برای جایگزین کردن انواع قراضه های آهن در کوره های القایی ذوب و ریخته گری است. آهن اسفنجی عیار بالا از کیفیت قابل توجهی برخوردار است و در راستای داشتن ویژگی‌ ها و مزیت‌ های کاربری بسیار بالا امروزه در حجم های بسیار زیادی تولید می شود.

از مهمترین مزیت‌ های آهن اسفنجی عیار بالا می توان به سه نکته زیر اشاره کرد:

  1. آهن اسفنجی عیار بالا بر اساس استفاده از تکنولوژی‌ های برتر تولید شده و نزدیک به ۵ درصد عیار بالاتری دارد و در فرآیند های ریخته‌گری به همین نسبت جذب آهن بالاتر خواهد بود و انرژی کمتری مصرف می شود.
  2. آهن اسفنجی عیار بالا که به روش‌ های جدید میدرکس تولید می شود، دارای خاصیت واکنش پذیری کمتر با اکسیژن است و نگهداری و حمل و نقل آن راحت تر انجام می شود و این محصول در راستای داشتن این پارامتر جزو بهترین کالا های صادراتی به دیگر کشور ها می‌ باشد.
  3. در فرآیند های تولید آهن اسفنجی عیار بالا به روش کوره تونلی گاز مصرف نمی‌ شود و این از نظر اقتصادی برای شرکت ها و کارخانه های تولید کننده ارزش بسیار زیادی دارد.

بازار فروش آهن اسفنجی صادراتی

بازار فروش آهن اسفنجی صادراتی

بازار فروش آهن اسفنجی صادراتی در ایران از رونق بسیار زیادی برخوردار است زیرا همان طور که اشاره کردیم این محصول در بهترین کیفیت ها و بر اساس استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها تولید می شود و استفاده از آن در فرایند های تولید محصولات دیگر از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

علاوه بر تمامی این موارد آهن اسفنجی صادراتی در ایران در حجم های بسیار زیادی تولید می شود و این یکی دیگر از مهمترین دلایل گستردگی بازار فروش این محصول در داخل و خارج از کشور است.

قیمت مناسب انواع آهن اسفنجی تولید شده در ایران از دیگر دلایل گستردگی بازار فروش این محصول می باشد که مورد توجه بسیاری از تجار داخلی و خارجی قرار گرفته است و سالانه این محصول در حجم های بسیار زیاد به دیگر کشور ها صادر می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما