صادرات انواع بیلت فولاد مبارکه

شرکت ما با تولید انواع بیلت فولاد مبارکه توانسته نیاز های داخلی کشور و صنایع مربوط به این فولاد را تامین کند و اینک فعالیت خود را در راستای صادرات انواع بیلت فولاد مبارکه آغاز نموده است. کیفیت بالای بیلت های فولاد مبارکه و قیمت های به صرفه آنها موجب صادرات این محصول شده است و با صادرات انواع بیلت فولاد مبارکه ارزآوری خوبی برای کشور به دست می آید و این امر موجب رشد اقتصادی کشور خواهد شد.

صادرات انواع بیلت فولاد مبارکه

3 نکته مهم در مورد بیلت فولادی کم کربن

3 نکته مهم در مورد بیلت فولادی کم کربن سه نکته مهم در مورد بیلت فولادی کم کربن وجود دارد که در اینجا به بیان آنها می پردازیم؛

  1. اول اینکه این بیلت فولاد آلیاژی به حساب نمی آید و قیمت آن نیز نسبت به دیگر فولادها ارزان تر می باشد و چون مقدار آهن زیادی در خود جای داده است ، مانند آهنربا عمل می‌کند.
  2. منعطف تر از سایر فولاد ها می باشد و می توان روی آن انواع جوشکاری ها و برش و… را انجام داد.
  3. بیلت فولادی کم کربن برای سخت کاری و ماشین کاری مناسب نمی باشد چراکه بسیار نرم است و همچنین مقاومت کششی بسیار پایینی در مقایسه با سایر فولاد ها دارد.

این نوع فولاد که از سنگ آهن و زغال سنگ ساخته میشود و با ترکیب این دو مواد در کوره ذوب شده و به صورت ورقه ورقه آماده استفاده در بسیاری از صنایع همچون تابلو ها ، مبلمان ، در ابزار ساختمانی ، مهره ها ، پیچ ، فنس ، سیم و خودرو می شود.

همچنین بیلت های فولادی بسیاری در بازار موجود است که وجود کربن و الیاژ در آنها بیشتر از بیلت کم کربن است و اما آنها خاصیت مغناطیسی ندارند و استحکام و قدرت بالاتری نسبت به فولاد کم کربن دارند ولی برای جوشکاری و ماشین کاری مناسب نیستند و قیمت آنها نیز نسبت به این نوع بیلت بیشتر است و همچنین انعطاف پذیری کمتری نسبت به بیلت کم کربن دارند و برای خودرو سازی و یا فنس متناسب نمی باشند.

مراکز فروش بیلت فولاد مبارکه

مراکز فروش بیلت فولاد مبارکه مراکز ما یکی از بزرگترین مراکز فروش بیلت فولاد مبارکه در بازار است که به دو طریق شما میتوانید این بیلت را برای استفاده خود خریداری نمایید اول اینکه می توانید به صورت حضوری به مراکز معتبر مراجعه کنید و دوم اینکه می توانید با کلیک روی لینک زیر ، به سایت ما مراجعه کرده و محصولات موجود قیمت های آن ها را مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید آن کنید.

و همچنین می توانید این بیلت ها را به صورت عمده تهیه کنید که در این صورت قیمت آن برای شما ارزانتر محاسبه خواهد شد و به صرفه و اقتصادی تر خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما