صادرات انواع ته پاتیل فولاد عمده

ته پاتیل فولاد عمده ضایعات آهن مه در صنایع گوناگون استفاده می شود. صادرات ته پاتیل فولاد به کشورهای همسایه باعث رونق چرخه صادرات برای کشور شده و همین موضوع باعث افزایش فعالیت افراد در این زمینه شده است.

ته پاتیل فولاد قراضه های آهن هستند که از تراش آهن در فولاد سازی بدست می آید، ویژگی اصلی این محصول قابلیت ذوب و استفاده مجدد دارد به این ترتیب در صنعت های گوناگون استفاده می شود.

مهمترین کشور برای صادرات این محصول کشور چین می باشد.

صادرات انواع ته پاتیل فولاد عمده

درباره ویژگی های ته پاتیل فولاد کنسانتره

درباره ویژگی های ته پاتیل فولاد کنسانتره ویژگی بارز این محصول بازیافت ضایعات آهن یا همان ته پاتیل باعث حفظ محیط زیست می شود زیرا فرآیند آن زیست محیطی است این محصول وقتی با حرارت زیاد ذوب شود تبدیل به صفحات فلزی و قطعههای اهنی می شود و شکل جدید پیدا می کند و در صنایع به کار برده می شود.ته پاتیل معمولا از ضایعات آهن تشکیل می شود، ضایعات آهن به عنوان طلای فولاد شناخته می شود.ته پاتیل فولاد کنسانتره از کانی های موجود معدن آهن بوجود می آید که مهمترین عیار کنسانتره آهن ۶۷ درصد است.

این محصول به اندازه ای مرغوب است که در تهیه محصولات با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. تولید ته پاتیل باعث حفظ محیط زیست از طریق کاهش دی اکسید کربن، انرژی، آب و … می شود. ضایعات از طریق فرآیندهای صنایع دیگر، تیرهای فلزی و تجهیزات اتومبیل و لوازم خانگی بوجود می آید.

اکثرا ته پاتیل ها خالص نیستند و ضایعات مس و سرب به آن اضافه می شود و در زمینه های گوناگون از جمله خودروسازی و هواپیما سازی استفاده می شود. ته پاتیل فولاد کنسانتره از کانی های موجود معدن آهن وجود می آید.

خرید مستقیم ته پاتیل فولاد عمده

خرید مستقیم ته پاتیل فولاد عمده ته پاتیل ها کیفیت خوبی دارند همین دلیل در میان ضایعات آهن خریداران خوبی دارد. بیشتر افراد فعال در صنعت های بزرگ این ضایعات را بصورت عمده خریداری می کنند به همین دلیل به مقدارزیاد تهیه می کنند. خرید ته پاتیل فولاد به صورت عمده به خریدار کمک می کند که بتواند ته پاتیل ها را با مقدار زیاد و ارزان خریداری کند.

از آنجایی که مردم بیشتر به دنبال خرید ارزان هستند به همین دلیل مراکز فروش این محصول را در حجم های زیاد عرضه می کنند، اهمیت این تولیدی ها باعث شده شرکت ها آن را بیشتر خریداری کنند. ته پاتیل چون از ضایعات به دست می آید قیمتش ارزان است.

با شیوع بیماری کرونا تولید فولاد آهن کاهش یافته. قیمت ته ‌پاتیل فولاد کنسانتره تحت تاثیر بازارهای جهانی مخصوصا چین می باشد. آهن چون زود زنگ می زند ته پاتیل فولاد بیشتر مورد استفاده صنایع و شرکت ها قرار می‌گیرد که در این صورت بیشتر تولید می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما