صادرات انواع تیرآهن پهن سبک

صادرات انواع تیرآهن پهن سبک در ایران وجود دارد و برای صادرات آن در بخش های مختلف اقتصادی در ایران سرمایه گذاری شده است، و برای صادرات این محصول روش ها و فوت و فن های خاصی وجود دارد، که از بهترین نوع جنس و کیفیت می باشند و صادراتش به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود، که در روش مستقیم واسطه ای وجود ندارد و سود بیشتری از این صادرات به دست می آید، اما در روش صادرات غیر مستقیم واسطه هایی چون شرکت صادر کننده و یا شرکت های بازاریابی و … وجود دارند.

صادرات انواع تیرآهن پهن سبک

همه چیز در مورد تیرآهن پهن

همه چیز در مورد تیرآهن پهن تیر آهن پهن دارای وزن و اندازه ای سبک می باشند و بال های آن به صورت کشیده می باشد، که جنس آن ها از فولاد ساختمانی تشکیل شده و ضخامت کمی دارند، در بیشتر ساخت و ساز ها برای ساختمان ها و خانه های مسکونی و ستون و… به کار می روند و دارای سایز های مختلفی هستند که می توان آن را در سایز سبک و سنگین و فوق سنگین نیز استفاده نمایید .

البته می توان برای پل سازی نیز از آن ها به کار برد، و از پر کاربرد ترین نوع فولاد می باشند و‌ دارای مزیت های بسیاری هستند و نیز جزء تیر آهن های ضد حریق به حساب می آیند، که یک محصول صنعتی استاندارد به حساب می آیند و سطح مقطعی بزرگی دارند که موقع تماشا آن را به شکل H ملاحظه می کنید.

می توان از این تیر آهن در ساختمان سازی به عنوان ستون یا تکیه گاه عمودی استفاده کرد، که جزئی از اختراعات مجزا به حساب می آیند، و می توانید در شاخه تیر آهن یک متری تا ۱۲متری آن ها را تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

قیمت انواع تیرآهن پهن سبک

قیمت انواع تیرآهن پهن سبک قیمت تیر آهن پهن سبک با توجه به اندازه و حجم آن تعیین می شود و همچنین به انواع آن ها نیز بستگی دارد که امروزه قیمت بسیاری از محصولات به صورت لحظه ای و متناسب با روز تغییر می کنند.

همچنین با توجه به جنس و مقاومت آنها نیز تغییر می کند و متفاوت می باشد اما در کل قیمتی گران دارند، که تیر آهن بال پهن و لانه زنبوری از نوع های پر کاربرد آن می باشند و قیمتی گران دارند .

هرچه تیر آهن از مواد عالی تشکیل شده باشد قیمت تیرآهن پهن نیز افزایش می یابد و باید دارای استاندارد جهانی باشند، دلیل گرانی قیمت های امروزه به خاطر تحریم هایی می باشد که امروزه کشور ما را در برگرفته است و گریبان گیر شده.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما