صادرات انواع سنگ آهن اسفنجی

با توجه به کیفیت بالای سنگ آهن اسفنجی تولید شده در کشور، تولید کنندگان این محصول نه تنها به تامین بازار داخلی می پردازند بلکه صادرات انواع سنگ آهن اسفنجی به کشورهای دیگر نیز توسط شرکت های ایرانی انجام می گیرد. سنگ آهن اسفنجی یکی از فرآورده های سنگ آهن است که در عیارهای متفاوت موجود است و در صنعت کاربردهای فراوانی دارد.

صادرات انواع سنگ آهن اسفنجی

خصوصیات قابل توجه سنگ آهن اسفنجی عیار بالا

خصوصیات قابل توجه سنگ آهن اسفنجی عیار بالا

با گذشت زمان و انقلاب صنعتی استفاده بی رویه از برخی فلزات از جمله آهن، آلومینیوم و غیره بسیاری از منابع طبیعی با چالش رو به رو شدند به طوری که برای پیشگیری از اتمام منابع و معادن طبیعی این فلزات بشر رویه صرفه‌جویی و استفاده کامل از محصولات فرعی برخی فلزات مانند آهن را پیش گرفته است.
یکی از مهم‌ترین موادی که امروزه در ساخت و ساز و صنایع استفاده می شود آهن اسفنجی است؛ آهن اسفنجی یک محصول فلزی است که از طریق کاهش مستقیم سنگ آهن در حالت جامد تولید می شود و یکی از بهترین جایگزین‌های قراضه آهن است و عمدتا در ساخت فولاد به طریق فرعی از آن استفاده می شود.
یکی از مهم‌ترین خصوصیات در سنگ آهن عیار بالا مقدار آهن موجود در آن می باشد به طوری که هر گاه مقدار آهن موجود در گندله یا قطعات کروی و متخلخل چیزی در حدود 84 تا 95 درصد باشد به آن آهن اسفنجی عیار بالا گفته می‌شود.
اما اگر ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چرا به این محصول آهن اسفنجی گفته می شود؟
پاسخ این سوال به نحوه تولید و تشکیل آهن اسفنجی برمی گردد چرا که وقتی سنگ معدن اکسید آهن از زمین خارج می شود از طریق فرآیند احیا کربن را جذب می کند و در این کاهش طبیعی با گرم شدن سنگ آهن با کربن سطح آن دارای منافذی می شود و سطح آن متخلخل می شود و به همین علت به آن آهن اسفنجی می گویند.

راه های خرید سنگ آهن اسفنجی

راه های خرید سنگ آهن اسفنجی

یکی از عمده‌ترین راه های خرید سنگ آهن اسفنجی به خصوص توسط کاربران دیگر کشورها، جست و جو از طریق فضای مجازی و یافتن سایت های عرضه کننده این محصول می باشد که البته یکی از راحت‌ترین راه‌ها نیز خرید به شکل مستقیم و آنلاین می باشد.
در خرید به روش مستقیم نه تنها از نظر جا به جایی و تسریع در رساندن مرسوله به دست مشتری به نفع کاربر و فروشنده خواهد بود بلکه به علت حذف عوامل واسطه و دلالان این محصول از نظر مالی نیز به نفع متقاضیان است چرا که به صرف هزینه کمتر می توانند مقدار کالای بیشتری به دست آورند.
در انتها لازم به ذکر است بهتر برای خرید ترجیحا از سایت‌هایی که دارای نماد الکترونیک اعتماد هستند استفاده نمایید چرا که این گونه سایت‌ها در واقع دارای نوعی ضمانتنامه و گارانتی برای محصولات خود هستند که در صورت بروز مشکلات احتمالی می توانید با پشتیبانی مجموعه در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما