صادرات بریکت گرم آهن اسفنجی (hbi)

رونق صادرات بریکت گرم آهن اسفنجی (hbi) با آغاز به کار واحد بریکت سنجی کارخانه صبا فولاد خلیج فارس از کشورمان ایران رونق یافته است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

همانطور که می دانید هدف از تولید بریکت گرم آهن اسفنجی (hbi) اصلاح معایب آهن اسفنجی است که در حمل و نقل و دپو آن به این محصول وارد است. خوشبختانه امکان حمل و نقل و دپو بریکت گرم آهن اسفنجی (hbi) بدون نگرانی از اکسیداسیون و البته آتش سوزی محصول وجود دارد، لذا بهرین گزینه جایگزین برای صادرات آهن اسفنجی، صادرات بریکت آهن اسفنجی می باشد.

کشورمان ایران در منطقه خاورمیانه در دسترسی به تکنولوژی تولید بریکت گرم، سومین کشور می باشد. مهمترین تولیدکننده بریکت گرم آهن اسفنجی (hbi) هم اکنون در کشورمان کارخانه صبا فولاد خلیج فارس است. آمار حاکی از صادرات بیش از 95 درصد تولیدی این کارخانه در هر سال می باشد.

تولید بریکت گرم آهن اسفنجی (hbi)

ورودی خط تولید بریکت گرم آهن اسفنجی، آهن اسفنجی در دمای 650 درجه سانتی گراد است. همانطور که میدانید خروجی واحد ااحساء مستقیم نیز آهن اسفنجی در درجه حرارت 650 درجه سانتی گراد است. امکان انتقال مستقیم آهن اسفنجی تولید شده از واحد احیاء به خط بریکت زنی می تواند صرفه جویی قابل توجهی در انرژی را منجر شود. لذا با کمترین هزینه ممکن می توان آهن اسفنجی را تبدیل به بریکت گرم یعنی محصولی با قابلی دپو بدون اکسیداسیون و اشتعال تبدیل نمود.

جهت خرید اهن اسفنجی، بریکت سرد اهن اسفنجی و همچنین بریکت گرم آهن اسفنجی (hbi) می توانید شرایط، آنالیز و قیمت روز را از بخش فروش شرکت دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما