صادرات بریکت گرم آهن اسفنجی

صادرات بریکت گرم آهن اسفنجی در حال جایگزین شدن به جای صادرات آهن اسفنجی است. دلیل این مسئله قابل اشتعال بودن آهن اسفنجی است. با تبدیل نمودن آهن اسفنجی به بریکت خطر اشتعال آن و مشکلات حمل و نقل آن از بین می رود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کارشناسان در حال توسعه صادرات بریکت گرم و همچنین سرد آهن اسفنجی به جای آهن اسفنجی هستند. این مسئله به دلیل مشکلی است که در حمل و نقل آهن اسفنجی وجود دارد. آهن اسفنجی قابل اشتعال است. بنابراین در صادرا آن نیاز است از کشتی های مجهز به نیتروژن که بسیار گران است استفاده نماییم. این مسئله هزینه های حمل و نقل را تا حدود زیادی افزایش می دهد که این برای واردکننده صرفه اقتصادی چندانی ندارد. با ورود تکنولوژی برکیت زنی در حوزه آهن اسفنجی، خوشبختانه تا حدود این مشکل حل شده است. هم اکنون صادرات بریکت گرم آهن اسفنجی می تواند گزینه مناسبی جهت جایگزینی آن یا صادرات آهن اسفنجی باشد.

صادرات بریکت گرم از هرمزگان

شرکت صبا فولاد خلیج فارس در سال 1388 به عنوان نخستین کارخانه تولید بریکت گرم آهن اسفنجی در بندعباس تاسیس شد. این شرکت  صادرات بریکت گرم آهن اسفنجی را از ایران انجام می دهد. هم اکنون ایران یکی از سه کشور در خاورمیانه است که این تکنولوژی را داراست.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما