صادرات عمده شمش آهن عیار بالا

شمش آهن یکی از مهمترین صادرات ایران به شمار می رود و متقاضیان زیادی به دنبال خرید این محصول با قیمتی ارزان و کیفیت بالا می باشند، صادرات  شمش آهن عیار بالا به صورت عمده برای کشور می تواند موجب ارزآوری برای ایران شود، کشور چین از مهمترین وارد کنندگان شمش آهن عیار بالای ایران به شمار می رود و کشورهای همچون مصر و الجزیره، کشورهای شرق آسیا خواهان واردات شمش عیار بالای ایران می باشند. 

صادرات عمده شمش آهن عیار بالا

همه چیز درباره شمش آهن عیار بالا

همه چیز درباره شمش آهن عیار بالا آهن یکی از مهمترین فلزهای مورد استفاده بشر به شمار می رود که کشف آن موجب ایجاد تحول بسیار بزرگی در زندگی بشر گردید، آهن که از معادن سنگ آهن استخراج می شود طی فرایند خاصی و در کارخانه با عیار های متفاوتی تولید و به بازار عرضه خمی شود. 

سنگ آهن در عیار های متفاوتی تولید می شود و برای ارزیابی سنگ آهن میزان عیار شمش آهن از مهمترین موارد ارزشیابی و قیمت گذاری شمش آهن به شمار می رود . در تولید شمش آهن میزان خلوص آهن ممکن است متفاوت باشد . عیار شمش آن بالا در تولید فولاد و یا سایر آلیاژ از اهمیت بسیاری برخوردار است. 

شمش آهن عیار بالا از نظر قیمتی و کیفیت ارزش بیشتری دارد، امروزه با کمک تکنولوژی و دانش روز و همچنین ماشین آلات پیشرفته شمش آهن با عیار بالا و کیفیت بهتری تولید می شود، ایران یکی از مهمترین کشور های تولید شمش آهن از جایگاه ویژه ای رد منطقه برخوردار می باشد. 

قیمت روز شمش آهن

قیمت روز شمش آهن قیمش شمش آهن به عوامل متعددی بستگی دارد، هزینه تمام شده تولید سنگ آهن، میزان عرضه و تقاضا، قیمت جهانی آن، ارز و سایر موارد دیگر از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت شمش آهن به شمار می رود، از آن جا که قیمت این محصول در طول هفته و یا همواره ثابت نمی ماند نمی توان انتظار داشت قیمت این محصول ثابت بماند، در نتیجه اگر قصد خرید این کالا را دارید بهتر است از قیمت روز شمش آهن اطلاع کسب کنید تا بتوانید کالای مورد نظر خود را گران خریداری نکنید. 

تامین کننده این کالا با فروش شمش آهن به صورت مستقیم و عمده شرایط بسیار مناسبی را برای متقاضیان این کالا فراهم ساخته است تا بتوانند به راحتی واسطه ها و دلالان را کاهش داده و بهترین و مرغوب ترین شمش آهن را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت خریداری نماید. 

در ضمن متقاضیان این محصول می توانند با خرید عمده شمش آهن از تخفیفات و مشوق های بیشتری بهره مند شوند و بتوانند بهترین و مرغوب ترین نمونه از این محصول را با قیمتی به مراتب کمتر از قیمت بازار و کیفیت بی نظیر و درجه یک خریداری کنند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما