صادرات میلگرد گیلان به بازارهای جهانی

در صنعت ساختمان سازی میلگرد گیلان به دلیل سطح کیفی بالا بیشترین نقش را دارد. این قطعات بلند آهنی به دو شکل ساده و آجدار تولید می شوند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. نمونه های آجدار دارای مقاومت بالایی هستند و بیشتر مصرف دارند. این تجهیزات فلزی با نام های مستعار شناخته شده اند. جنس آنها فولادی بوده و به راحتی خم نمی شوند که همین امر زمینه صادرات به بازارهای خارجی را فراهم می کند. 

صادرات میلگرد گیلان به بازارهای جهانی

موارد قابل توجه در انتخاب میلگرد گیلان

موارد قابل توجه در انتخاب میلگرد گیلان در انتخاب میلگرد گیلان باید به میزان ضخامت و شکل و وزن آن توجه اساسی کنید. هر چه وزن آرماتور بیشتر باشد درجه خلوص آن بالاتر خواهد بود و بدین ترتیب مقاومت بیشتری هم دارد. نمونه هایی که ضخامت بالایی دارند در ساخت و ساز وزن بیشتری را هم تحمل می کنند و از نظر شکل ظاهری هم آجدار هستند. 

تولید با بهترین مواد اولیه باعث شده تا محصول نهایی سطح کیفی بالایی داشته باشد. خرید و فروش این لوازم به صورت عمده و شاخه ای صورت می گیرد و هر چه حجم محصول انتخاب شده بیشتر باشد مسلما تخفیف بیشتری را شامل می شود. اجرای میلگرد درون بتن پایه های سازه را محکمتر می کند و بدین ترتیب شما باید در انتخاب محصول با کیفیت نهایت دقت را به خرج دهید. 

انتخاب برندهای معتبر و با سابقه می تواند به شما کمک زیادی کند. از دیگر موارد قابل توجه می توان به متراژ آنها اشاره کرد که متناسب با طول و عرض سازه انتخاب می شود. 

بهترین بازار فروش میلگرد گیلان

بهترین بازار فروش میلگرد گیلان امروزه فروش میلگرد گیلان رونق زیادی پیدا کرده است. این محصول به دلیل سطح کیفی بالا و قیمت مناسب به خوبی نبض بازار را در دست گرفته است. فروش تنها مختص به بازارهای داخلی نیست بلکه تا بازارهای خارجی هم ادامه دارد و این امر خود زمینه ساز تجارتی پر سود است که درآمد ارزی زیادی برای تولیدی و اقتصاد کشور به همراه دارد و فرصت های شغلی زیادی را ایجاد می کند.

رقابتی شدن بازار خرید و فروش در کشور باعث شده تا تولید کنندگان زیادی در سراسر ایران اقدام به تولید این محصولات کنند تا بتوانند با علاوه بر تامین نیاز بازار آن را برای صادرات به کشورهای دیگر مهیا کنند. فروش به روش های مختلف حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است و مشتری می تواند متناسب با شرایط خود یک روش را انتخاب کند. 

در حال حاضر بیشتر فروش ها به صورت اینترنتی انجام می شود که طرفداران زیادی هم دارد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما