صادرات کلی ته پاتیل فولاد اسفنجی

صادرات کلی ته پاتیل فولاد اسفنجی به دلیل کاربرد گسترده آن در صنعت فولاد، در سال های اخیر رونق بسیاری گرفته است و مراکز تجاری آنلاین و مراکز بازرگانی، عرضه عمده و صادرات این محصولات را به کشورهای مختلف انجام می ‌دهند. فروش و صادرات این محصول به صورت عمده توسط مراجع متعددی مانند این سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می پذیرد که در صورت خرید عمده می توانید با پرداخت هزینه کمتر، از سود بیشتری برخوردار شوید.

صادرات کلی ته پاتیل فولاد اسفنجی

مزیت های خاص ته پاتیل فولاد

مزیت های خاص ته پاتیل فولاد همانطور که می دانید به آهن های قراضه، ته پاتیل فولاد گفته می شود که کارایی و کاربردهای فراوانی دارد.

از مهم ترین مزیت های خاص ته پاتیل فولاد می توان به خاصیت آن برای جلوگیری از زنگ زدگی آهن اشاره نمود.

مطلع هستید که آهن بسیار زود زنگ می زند و به همین دلیل مزیت استفاده از ته پاتیل در صنعت خودروسازی، پل و هواپیما بسیار رایج و پرکاربرد می باشد.

همچنین لازم به ذکر است بدانید ته پاتیل فولاد خالص نمی باشد و دارای ناخالصی هایی همچون مس و سرب است.

مهم ترین مزیت این محصول قابل بازیافت بودن آن و قابل ذوب بودن آن می باشد که این امر باعث می شود بتوان مجدد آن را وارد چرخه تولید کرد و در صنایع مختلف از آن استفاده نمود.

پخش مستقیم ته پاتیل فولاد اسفنجی

پخش مستقیم ته پاتیل فولاد اسفنجی پخش ته پاتیل فولاد اسفنجی به صورت مستقیم و با حذف واسطه گران، منجر به مناسب بودن قیمت نهایی آن می شود. امروزه خرید عمده ته پاتیل فولاد اسفنجی به صورت مستقیم از کارخانه مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد که بازار های عالی را برای شان ایجاد می کند.

فروش ته پاتیل فولاد اسفنجی در ایران، هرساله با افزایش روبرو می شود که دلیل آن تقاضا بالا برای این محصول در کشور و حتی برای صادرات به سایر کشورها می باشد. در بین روش های مختلف برای فروش می خواهیم اشاره ای داشته باشیم به فروش و پخش مستقیم که دارای مزایای بسیاری می باشد.

قیمت فروش مستقیم از کارخانه نسبت به قیمت فروش با واسطه آن بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. بنابراین اگر شما قصد خرید عمده این محصول را دارید باید آن را به صورت مستقیم خریداری کنید تا بتوانید دلال‌ ها و واسطه‌ هایی که با دست به دست شدن کالا سبب افزایش قیمت محصول می ‌شود را حذف کنید و خریدی مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی انجام دهید.

همچنین اگر شما کالایی مورد نیازتان را به صورت مستقیم خریداری کنید از پرداخت برخی از هزینه های اضافی مانند هزینه حمل و نقل کالا و هزینه نگهداری محصول در انبار معاف خواهید شد که این امر در نهایت از لحاظ اقتصادی به نفع شما می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما