صادرات کلی خرسک آهن پیکور

خرسک آهن پیکور، محصولی است که از بریده های آهن، یا به عبارتی از قطعات ضایعاتی آهن تشکیل شده است. ایجاد ضایعات در خط تولید هر محصولی یک امر بدیهی است.

اما ضایعات این خط تولید، قابلیت بازیافت شدن دارند که این هم در کاهش هزینه و هم عدم آلودگی در محیط زیست امری موثر است.خرسک آهن شکل های متفاوتی دارد و با توجه به کیفیت آن قیمت گذاری می شود.

خرسک آهن کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد و به صورت عمده خریداری می شود.این محصول می تواند در کوره ذوب شود و می توانیم دوباره از آن استفاده کنیم ودر تولید کالای آهنی دیگری، مورد استفاده قرار بگیرد.

صادرات کلی خرسک آهن پیکور

نکات مهم در انتخاب خرسک آهن پیکور تمیز

نکات مهم در انتخاب خرسک آهن پیکور تمیز همان طور که اشاره شد خرسک آهن، از ضایعات صنایع فولاد سازی می باشد و طبیعتا دارای ناخالصی هایی نیز هست. اما با داشتن ناخالصی برای استفاده در کوره ها نامناسب است و این ناخالصی ها باید گرفته شود یا به اصطلاحی تمیز شود.

یکی از روش های تولید خرسک آهن پیکور تمیز، روش پیکثر زدن است.با این روش خرسک دارای عیار بالایی می شود، که آن را برای استفاده در کوره ها مناسب می کند.علاوه بر پاکسازی، بالا بردن عیار آهن و کم کردن میزان کربن در تولید این محصول بسیار حائز اهمیت است.

به طور کلی استفاده از خرسک آهن پیکور، منجر به صرفه جویی زیادی در هزینه می شود، و بازیافت قراضه های آهن جنبه زیست محیطی نیز دارد و باعث می شود آسیب کمتری به محیط زيست وارد شود.این محصول دارای اشکال متفاوتی است زیرا از ضایعات خط تولید فولاد سازی است.

قراضه های برگشتی، جزو تمیزترین قراضه های آهن هستند که با کمی برشکاری، برای مصرف کننده قابل استفاده هستند.

ضمنا اگر اندازه آن مناسب نباشد قبل از ذوب، به اندازه خانه کوره برش داده می شوند و بعد داخل کوره قرار می گیرند. و با کمترین میزان کربن موجود، فرآیند ذوب شدن انجام می شود.

بازرگانی فروش خرسک آهن پیکور

بازرگانی فروش خرسک آهن پیکور از ضایعات خط تولید شمش فولاد، خرسک آهن پیکور بدست می آید ب همین سبب فروشندگان این محصول صنایع فولاد سازی می باشند. خرید و فروش این محصول به صورت جزئی انجام نمی گیرد.

فروش خرسک آهن، به صورت عمده صورت می گیرد. و خریداران در مقیاس تن خرید می نمایند.از طرفی قیمت این محصول بسیار مناسب است و با هزینه مقرون به صرفه میتوانید اقدام به خرید نمایید.

بی واسطه بودن بازار خرید و فروش این محصول مزیت دیگری است که باعث می شود این محصول با قیمت مناسب به دست مشتری برسد و دست دلالان را کوتاه کرده است.

فروش خرسک آهن در بازار به صورت عمده صورت می پذیرد اما برای سهولت در خرید، سایت فروشگاهی ساخته شده که به مشتری این امکان را می دهد، محصول را با کیفیت های متفاوت ببیند و به صورت ایمن و بدون نگرانی اقدام به سفارش این محصول نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما