صادر کننده انواع تیرآهن پهن

کشور ایران دارای معادن بسیار زیادی آهن می‌ باشد و خوشبختانه کارخانجات تولید کننده تیرآهن پهن توانسته‌ اند با کیفیت ترین و محبوب ترین تیرآهن ها را با بهره‌گیری از استانداردهای بین المللی تولید و به بازار ارائه کنند. به دلیل اینکه کیفیت این تیرآهن ها بسیار بالا است، امروز شاهد صادرات آن به دیگر کشورها می باشیم.
صادر کننده انواع تیرآهن پهن با صادرات این محصول توانسته به رونق اقتصادی کشور کمک شایانی کند.

صادر کننده انواع تیرآهن پهن

روش های شناخت تیرآهن پهن باکیفیت

روش های شناخت تیرآهن پهن باکیفیت چنانچه قصد خرید تیرآهن با کیفیت را دارید، پیش از خرید می بایست به یکسری نکات و موارد توجه کنید تا بتوانید یک تیرآهن با کیفیت و مرغوب را تهیه نمایید. نکته ای که این خصوص وجود دارد این است که تیرآهن ها توسط کارخانجات مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردند.
لازم به ذکر است که هر یک از این تیرآهن ها با یکدیگر تفاوت دارند. دلیل آن هم این است که هر یک از این کارخانجات برای تولید محصولات خود از استاندارد متفاوتی پیروی می‌ کند و این امر موجب شده تا تیرآهن هایی که از نظر فنی یکسان هستند، از نظر مشخصات وزنی و ظاهری با هم تفاوت داشته باشند.

تیرآهن هایی که به وسیله کارخانجات معتبر تولید شده ‌اند به راحتی قابل تشخیص هستند. در حین خرید تیرآهن به راحتی می توانید به برند حک شده روی تیرآهن دقت کنید و چنانچه تیرآهن موردنظر محصول تولیدی کارخانه معتبری بود آن را خریداری نمایید و در غیر این صورت است خرید تیرآهن اجتناب کنید. چرا که کارخانجات معتبر تولیدکننده این محصول از استانداردهای بین المللی برای تولید آن استفاده می ‌کنند و وزن محصول آنها استاندارد می باشد.

البته ممکن است قیمت این تیرآهن ها نسبت به تیرآهن ‌های دیگر اندکی بالاتر باشد. ولی به دلیل اینکه کیفیت آنها تضمین شده است، اغلب خریداران ترجیح می دهند تا این تیرآهن ها را خریداری کنند تا خیالشان از بابت کیفیت محصول راحت باشد. دقت کنید که محصولی که خریداری می کنید از فروشنده معتبر تهیه شود. چراکه ممکن است برخی فروشندگان سودجو با حک کردن نام برندهای معتبر بر روی محصولات غیر اصلشان اقدام به فروش آنها به مشتریان نمایند.

تولید عمده تیرآهن پهن

تولید عمده تیرآهن پهن خوشبختانه تولیدکنندگان ایرانی توانسته اند با بهره گیری از دستگاه های به روز و پیشرفته و وجود معادن بسیار زیاد آهن در کشور اقدام به تولید تیرآهن به صورت عمده و ارائه آن به بازار کنند. به همین خاطر کشور ایران از واردات تیرآهن بی نیاز می باشد و حجم تولید این محصول در ایران به قدری بالاست که می تواند علاوه بر اینکه نیاز مشتریان داخلی را پاسخ دهد، جهت عرضه به بازارهای بین المللی نیز ارائه می گردد. تیرآهن پهن تولید شده در کشور ایران مطابق با استانداردهای جهانی می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما