عرضه انواع آهن قراضه درجه یک

عرضه انواع آهن قراضه درجه یک در همه استان های کشور، در شهرهای مختلف انجام می شود که یکی از پرمصرف ترین و ضروری ترین محصولات برای تولید در صنایع گوناگون می باشد.

آهن قراضه یا ضایعات آهن به دو شکل قراضه آهن خالص و قراضه آهن ناخالص در شرکت های بسیاری تولید می شود که دارای درجات متنوعی هستند که هر کدام از آن ها مناسب صنایع مختلف می باشد. در این قسمت موضوع مورد بحث ما قراضه خالص و درجه یک می باشد که در ادامه شما را با این مطالب آشنا می کنیم.

عرضه انواع آهن قراضه درجه یک

دانستنی ها در مورد آهن قراضه خالص

دانستنی ها در مورد آهن قراضه خالص آهن قراضه خالص همان گونه که از نام آن مشخص است کاملا خالص بوده و بخش اعظم آن از جنس فلز آهن می باشد که تحقیقات و آزمایشات انجام شده حاکی از آن است که میزان آهن موجود در قراضه خالص و درجه یک مابین ۹۵ تا ۹۸ درصد آهن می باشد و مابقی را عناصر و فلزات دیگر در بر می گیرند.

آهن قراضه خالص، ضایعات و پسمانده آهن استفاده شده در صنایع محتلف نظیر ساختمان سازی، ساخت ماشین آلات متنوع، خودروسازی، صنایع شیمیایی و غیره می باشد که قسمت عمده آن از آهن بوده است؛ بدین منظور که آهن را پس از جداسازی از محصولات قبلی، به صورت پودر شده یا تکه تکه شده در کارخانه های فرآوری پاکسازی و بازیافت می کنند و همه انواع ناخالصی های و فلزات اضافی را از آهن جدا کرده و آن را به شکل کاملا خالص و طبیعی در می آورند و برای مصارف گوناگون به صنایع مختلف ارسال می کنند.

آهن قراضه درجه یک و مواد اولیه به کار برده شده در آن هر کدام بسیار بادوام و دارای عمر طولانی می باشند که می تواند برای مدت زمان طولانی تر بدون هیچ گونه آسیب دیدگی در تمامی فصل های سال سالم بماند و مورد استفاده قرار بگیرد.

آهن خالص درجه یک بسیار مرغوب هست، خاصیت ضد حرارت و رطوبت دارد و فاقد زنگ خوردگی می باشد. این محصول دارای پوشش محافظتی قوی است که در برخورد با عناصر دیگر دچار آسیب و تغییر شکل و رنگ نمی شود.

صادر کنندگان آهن قراضه درجه یک

صادر کنندگان آهن قراضه درجه یک صادرات آهن قراضه در درجه های متنوع در شهرهای بزرگ کشورمان به صورت عمده و با قیمت های متفاوت به مناطق مختلف دنیا انجام می شود.

صادر کنندگان آهن قراضه درجه یک، مقادیر انبوهی از آن را باکیفیت عالی و ماندگاری بالا تولید می کنند که برای سهولت مردم و خرید آسان آن، سایت های اینترنتی معتبری ایجاد کرده اند و با قیمت های ارزان تر از بازار در اختیار مشتریان قرار می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما