عرضه مستقیم سنگ آهن خواف

سنگ آهن خواف یک عنصر شیمیایی با شماره اتمی 26 است که در گروه 8، دوره 4 جدول تناوبی عناصر واقع شده است. نماد آن Fe است و جرم اتمی آن 55.847 u.3 4 است. هسته زمین عمدتا از آهن و نیکل به شکل فلزی تشکیل شده است و هنگام حرکت یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند. از نظر تاریخی بسیار مهم بوده و یک دوره از تاریخ را عصر آهن می نامند.

عرضه مستقیم سنگ آهن خواف

اطلاعاتی درباره سنگ آهن طبیعی

اطلاعاتی درباره سنگ آهن طبیعی سنگ آهن طبیعی چهارمین عنصر فراوان در پوسته زمین است که 5٪ را نشان می دهد و در میان فلزات ، فقط آلومینیوم فراوان تر است ، و این اولین فلز موجود در جرم سیاره است، به دلیل اینکه کره زمین در آن قرار دارد هسته، بزرگترین جرم آهن بومی، معادل 70٪ را متمرکز می کند. در کیهان شناسی، این فلز بسیار ویژه ای است، زیرا سنگین ترین فلزی است که می تواند با هم جوشی هسته ستاره های عظیم تولید شود. عناصر سنگین تر از آهن را فقط می توان در ابرنواخترها ایجاد کرد.

این فلزی است شکل پذیر، به رنگ خاکستری نقره ای و دارای خاصیت مغناطیسی است. در دمای اتاق و فشار جوی آن فرو مغناطیسی است. بسیار سخت و متراکم است. این ماده در طبیعت به عنوان بخشی از بسیاری از مواد معدنی از جمله بسیاری از اکسید ها یافت می شود و بندرت آزاد یافت می شود. برای بدست آوردن آهن در حالت اولیه، اکسید ها با کربن کاهش یافته و سپس تحت فرآیند تصفیه قرار می گیرد تا ناخالصی های موجود از بین برود.

این سنگین ترین عنصری است که به صورت گرمازا با هم جوشی تولید می شود و سبک ترین است که از طریق شکافت تولید می شود، زیرا هسته آن دارای بالاترین انرژی اتصال در هر هسته است (انرژی لازم برای جداسازی یک نوترون یا یک پروتون) بنابراین، پایدار ترین هسته ، آهن 56 (با 30 نوترون) است. فولاد به دلیل قیمت پایین و سختی آن خصوصاً در اتومبیل ها، قایق ها و اجزای سازه ای ساختمان ضروری است. آلیاژهای آهنی بسته به ترکیب آنها یا تصفیه ای که انجام شده است از نظر مکانیکی دارای تنوع زیادی هستند.

ساده ترین راه خرید سنگ آهن خواف

ساده ترین راه خرید سنگ آهن خواف مجموعه ما یکی از ساده ترین راه های خرید سنگ آهن خواف را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار داده است. این راه خرید غیر حضوری سنگ آهن است. سنگ آهن خواف پرکاربرد ترین کاربید است که 95٪ از وزن تولید فلز در جهان را تشکیل می دهد. آهن خالص (خلوص از 99.5٪) کاربردهای زیادی ندارد، به استثنای استفاده از پتانسیل مغناطیسی آن. آهن کاربرد بسیار خوبی در تشکیل محصولات فولادی دارد و از آن به عنوان یک عنصر ماتریسی برای قرار دادن سایر عناصر آلیاژی اعم از فلزی و غیر فلزی استفاده می کند که خصوصیات مختلفی به مواد می بخشد. آلیاژ آهن اگر کمتر از 2.1٪ کربن داشته باشد، فولاد در نظر گرفته می شود. اگر درصد بیشتر باشد، آن را ریخته گری می نامند. برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما