عرضه مستقیم سوفاله آهن ضایعاتی

آهن یکی از پر مصرف ترین فلزات در جهان به شمار می آید که به دلیل تشکیل دادن حجم بالایی از زباله های جهانی این روز ها آن را به شکل های مختلفی بازیافت می کنند که یکی از آن ها سوفاله آهن است. عرضه مستقیم سوفاله آهن ضایعاتی توسط این مجموعه بازیافت و تولید انجام می شود و از طریق این مجموعه به راحتی می توان این محصولات ضایعاتی را در هر مقدار دلخواه تهیه کرد.

عرضه مستقیم سوفاله آهن ضایعاتی

مزیت های خاص سوفاله آهن ضایعاتی تمیز

مزیت های خاص سوفاله آهن ضایعاتی تمیز

  • استفاده از سوفاله آهن ضایعاتی تمیز مزیت های خاص خود را دارد و یکی از مهم ‌ترین مزیت‌ های آن این است که می توان سبب به کاهش خطرات زیست محیطی ضایعات در طبیعت شد، چرا که این زباله های فلزی با تبدیل به سوفاله دوباره قابلیت استفاده داشته و به این ترتیب از محیط حذف می شوند.
  • سوفاله آهن به نحوی بازیافت می شود که بتوان از آن برای روکش کردن تجهیزات دیگر استفاده کرد، چرا که خود آهن قابلیت زنگ زدن دارد در حالی که نوع سوفاله شده به شدت در برابر زنگ زدگی مقاومت می کند و به این ترتیب روکش مناسبی برای تجهیزات فلزی دیگر خواهد بود.
  • این نوع ضایعات فلزی نسبت به خود آهن وزن سبک تری دارند و به این ترتیب می توان از آن ها برای ساخت اشیا آهنی و یا آلیاژ های فولاد با وزن های کمتر استفاده کرد، به طوری که سبب ایجاد سنگینی نخواهد شد و با توجه به این ویژگی از آن ها می ‌توان برای ساخته تیر آهن های بسیار محکم و در عین حال سبک استفاده کرد و از این نوع تیر آهن ها می تواند در ساخت سازه های مختلف استفاده نمود.

مراکز تولید انواع سوفاله آهن ضایعاتی

مراکز تولید انواع سوفاله آهن ضایعاتی مراکز تولید انواع سوفاله آهن تمیز ضایعاتی این محصول را به شکل کاملاً درجه یک از ضایعات آهن تولید کرده و با توجه به کاربرد های بسیار ویژه‌ای که این محصول پیدا کرده است و همچنین با توجه به میزان تقاضا های بازار، مرکز تولید آن در تلاش است که آن را در مقدار های انبوه و کلی تهیه نماید تا پاسخگوی نیاز های بازار های کل کشور باشند.

تولید سوفاله آهن و سپس ارائه بی واسطه به بازار های کشور باعث شده است که هزینه پرداختی برای آن بسیار مناسب بوده و خرید آن صرفه اقتصادی داشته باشد، متقاضیان عزیز می توانند برای کسب راهنمایی های لازم درباره این نوع محصولات فلزی با مشاوران مجموعه ما تماس حاصل کنند راه های ارتباطی با آن ها در همین سایت درج شده است و پس از آن نیز می توان سفارش خود را انجام داد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما