عرضه مستقیم سیلیکو منگنز ایرانی کم کربن

سیلیکو منگنز از آلیاژهای پرمصرف بوده، که از یک عنصر آلیاژی با وزن بالا و آهن تشکیل شده است. سیلیکو منگنز، ترکیب دو عنصر سیلیسیم و منگنز بوده که سختی و استحکام فولاد را ایجاد می کند. می‌توان گفت ساختمان فولادها به گونه ای است که از مقادیری سیلیسیم و منگنز تشکیل شده اند.

عرضه مستقیم سیلیکو منگنز ایرانی کم کربن، از طریق سایت آنلاین مجموعه، صورت می گیرد. محصولات با کیفیتی مطمئن و قیمتی ایده آل، به شما مشتریان گرامی عرضه می شوند.

عرضه مستقیم سیلیکو منگنز ایرانی کم کربن

سیلیکو منگنز کم کربن چیست؟

سیلیکو منگنز کم کربن چیست؟ فرو سیلیکو منگنز کم کربن، خواص فرو آلیاژ فرو منگنز و فرو سیلیسیم را داشته و به عنوان جایگزین این دو فرو آلیاژ در صنعت فولاد سازی کاربرد مهم و موثری دارد.

این ماده مرغوب، منجر به حذف ناخالصی هایی از فولاد مانند گوگرد، فسفر، نیتروژن و اکسیژن شده و خواص مکانیکی فولاد را بهبود می بخشد.

سیلیکو منگنز مقادیر سیلیکون زیادی را در خود جای می دهد که می تواند به عنوان  یک اکسیداسیون کننده قوی مورد استفاده قرار گیرد.

ناگفته نماند، در همه آلیاژها، میزان کربن کنترل می‌شود و هنگام تولید گریدهای تصفیه شده مقدار کربن پایین می‌آید.

خوب است بدانید، دلیل استفاده از این عنصر پرکاربرد، اتلاف کمتر عناصر آلیاژی در فولادسازی می‌باشد؛ زیرا نقطه ذوب عناصر خالص تشکیل دهنده سیلیکو منگنز، بیشتر از فروآلیاژ آن‌ ها می‌باشد.

همچنین، اضافه کردن عناصر به صورت خالص باعث بر هم خوردن تعادل حرارتی کوره آلیاژسازی می‌ شود، پس می توان گفت، این مواد شیمیایی باکیفیت، گزینه ای عالی به حساب می آیند.

لازم به ذکر است، نقطه ذوب سیلیکو منگنز بستگی به ترکیب شیمیایی خاصش دارد اما معمولا کمتر از نقطه ذوب سیلیسیم و منگنز می‌ باشد.

با توجه به نکات ذکر شده، می توان گفت، استفاده از سیلیکو منگنز کم کربن در بخش آلیاژسازی و در صنعت فولاد سازی، از لحاظ اقتصادی و عملیاتی کاملا منطقی و معقول می باشد.

از دیگر کاربردهای مفید و موثر منگنز کم‌کربن، می‌توان به الکترودهای جوشکاری و الکترودهای استیک اشاره کرد.

ساده ترین راه خرید سیلیکو منگنز ایرانی

ساده ترین راه خرید سیلیکو منگنز ایرانی امروزه، بسیاری از افراد به دلیل دوری مسافت، نداشتن زمان کافی و مشغله های زیاد، تمایل دارند، خریدهای خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

نمایندگی معتبر این شرایط را فراهم کرده است که همه افراد از سرتاسر میهن عزیزمان امکان خرید را داشته باشند.

می توان گفت، ساده ترین راه خرید سیلیکو منگنز ایرانی، خرید به صورت غیر حضوری از سایت آنلاین مجموعه می باشد و همه افراد می توانند بدان دسترسی داشته باشند.

با خرید عمده و مستقیم انواع محصولات آلیاژی می توانید کسب و کار خود را رونق دهید و از باکیفیت ترین محصولات همراه با قیمتی مناسب بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما