عرضه مستقیم ضایعات براده آهن

یکی از محصولات به دست آمده از فرایند سنباده کاری و یا فرستاده همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته سی ان سی براده آهن است ضایعات براده آهن محیط زیست می شوند و بهترین روش برای استفاده از آن‌ها بازیافت مجدد آنها است.

عرضه مستقیم این ضایعات توسط فروشنده این محصول در کشور انجام می‌شود کسانی که به این ضایعات نیاز دارند کارخانه های ذوب آهن می باشند می توانند به صورت عمده و درختان بالا نسبت به سفارش این ضایعات با قیمت مناسب به اقدام کنند

عرضه مستقیم ضایعات براده آهن

5 ویژگی مهم ضایعات براده آهن اسفنجی

5 ویژگی مهم ضایعات براده آهن اسفنجی یکی از انواع ضایعات آهن تولید شده در کشور از نوع اسفنجی می باشد که تفاوت زیادی با انواع براده های تولید شده در کارگاه های تراشکاری ها و مراکز تولید انواع CNC دارد و از ویژگی های اختصاصی برخوردار می باشد؛ 5 ویژگی مهم ضایعات براده آهن اسفنجی به طور خلاصه شامل موارد زیر هستند :

  1. انواع ضایعات مذکور درجه خلوص نسبتا پایین تری نسبت به براده های به دست آمده از تراشکاری و برش آهن دارند.
  2. میزان انرژی مورد نیاز برای ذوب این نوع براده ها پایین‌تر از سایرین می باشد و به علت تخلخل جزئی که در آن وجود دارد در حداقل زمان ممکن و در دمای پایین تر ذوب می شوند.
  3. اغلب به شکل دانه های با سایز متفاوت هستند و یکنواختی اندازه و سایز در آنها دیده نمی شود.
  4. از نظر اقتصادی نسبت به براده های معمولی قیمت پایین تری دارند و به این ترتیب استفاده از آنها در تولید محصولات مختلف فلزی می تواند مناسب باشد.
  5. برخلاف براده فلزی معمولی دارای میزان بیشتری از عناصر غیر فلزی است که می ‌تواند باعث ایجاد ناخالصی در محصولات تولیدی شود.

مراکز خرید انواع ضایعات براده آهن

مراکز خرید انواع ضایعات براده آهن مراکز خرید ضایعات براده آهن اقدام به ارائه انواع این ضایعات در شکل ها و با درجه خلوص متفاوت نموده اند و می توانند نیاز کارخانجات و کارگاه های ریخته گری را تامین کنند؛ برای ارتباط با این مراکز نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد و می توان از طریق همین وب سایت اطلاعات کامل در مورد این ضایعات به دست آورد و نسبت به سفارش آنها با قیمت ارائه شده در سایت اقدام کرد.

خرید از این سایت از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است زیرا هزینه رفت و آمد برای خرید طور کامل حذف می ‌شود و واسطه ای نیز بین خریدار و فروشنده و وجود نخواهد داشت؛ ارتباط با این مراکز را می ‌توان به شیوه های دیگری همچون برقراری تماس تلفنی و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام داد و به این ترتیب سفارش خود را در حجم معین به این مراکز اعلام کرد تا به بهترین شکل ممکن و با ارزانترین نرخ به دست خریداران برسد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما