عرضه مستقیم میلگرد صنعتی ضد زنگ

همان طور که بسیاری از افراد به ویژه متخصصان کار ساختمان سازی می دانند میلگرد و یا آرماتور جزو یکی از ابزار آلات خیلی مهم جهت حفظ و همچنین بالا بردن سطح مقاومت کششی بتن در کار ساختمان سازی می گردد و از اینرو آشنایی با انواع و اقسام میلگرد ضد زنگ و کاربرد آن امری بسیار مهم است.

عرضه مستقیم میلگرد صنعتی ضد زنگ به سبب کیفیت بالای تولید و همچنین داشتن استقامت خوب در ساختمان، امروزه با استقبال خوبی همراه مواجه شده است.

عرضه مستقیم میلگرد صنعتی ضد زنگ

نکاتی در خصوص میلگرد صنعتی

نکاتی در خصوص میلگرد صنعتی

نحوه تشخیص میلگرد صنعتی ضد زنگ:

اغلب یکی از مواردی که مشتریان با آن مواجه می شوند زنگ زدگی بودن یا نبودن میلگردهای خریداری شده است که به شدت فکر آن ها را درگیر گرده و اگر ضد زنگ نباشد باعث نارضایتی آن ها از خرید خواهد شد. قابل ذکر است که بعضی از میلگردهای خریداری شده از برخی مراکز، بلافاصله بعد از تماس با اولین رطوبت به شدت واکنش نشان می دهد و دچار زنگ زدگی می گردد.

بررسی کیفیت میلگرد: میلگرد بی کیفیت در فصل بارندگی و برف به دلیل بارندگی و رطوبت هوا امکان تغییر حالت داده و سبب افت کیفیت می شود. از اینرو ضد زنگ بودن و مرغوب بودن میلگرد از اهمیت بالایی برای خریداران برخوردار است.

بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته، میلگرد آجدار تولید شده به شیوه آلیاژی سازی شده نسبت به میلگرد آجداری که به شیوه خنک کاری تولید شده، در طی گذر زمان و در مواجه با بارش ها و فرسایش هوای مرطوب، در مواجه با زنگ زدگی و زرد شدگی از مقاومت بالاتری برخوردار می باشند.

لازم به بیان است که میزان کیفیت میلگرد به کیفیت فولاد ارتباطی ندارد و فقط به دمای پاس نهایی نورد و نوع اکسید تشکیل شده در سطح میلگرد وابستگی دارد.

کاربردهای مختلف میلگرد ضد زنگ:

به دلیل داشتن مقاومت در مواجه با خوردگی، می­ تواند برای تولید انواع و اقسام سازه ­های دریایی مانند عرشه پل ­ها، پیاده ­روها­، رمپ ­ها­، حصارهای محافظ­،، نرده، دیوارهای حایل­، سیستم­ مهار کننده کشتی­، محل های پارک کشتی­­، دیوارهای دریایی­، ستون­ ها­، پایه­ های مختلف در اسکله­، انشعاب اسکله­، و سایر متعلقات مهار کشتی باشد.

مراکز تولید انواع میلگرد صنعتی ضد زنگ

مراکز تولید انواع میلگرد صنعتی ضد زنگ

میلگردهای ضد زنگ با استحکام بالا، مقاوم بسیار خوب در مقابل خوردگی در سالیان اخیر جهت تقویت کردن بتن ها در پل­ ها، بزرگراه­ ها، ساختمان­ ها و بقیه پروژه­ های ساخت و ساز که در آن ها کیفیت خیلی مهم است، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی میلگردهای آجدار فولاد ضد زنگ، ترکیب مناسبی از استقامت بالا، نرمی و استحکام در سطح بالا را به مشتریان عرضه می کند. هزینه ­های میلگرد فولاد ضد زنگ با آج­ های مستحکم در قیاس با بقیه میلگردهای دیگر بالاتر است.

مراکز تولید میلگرد صنعتی ضد زنگ باید این کالا را با کیفیتی مناسب و با قیمت متعادل به مشتریان عرضه کند تا همه مشتریان امکان خرید آن را داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما