عرضه مستقیم گندله آهن ضایعاتی

عرضه مستقیم گندله آهن ضایعاتی با کیفیت از طریق این مجموعه و راه های ارتباطی اینترنتی آن ها به صورت غیر حضوری و با قیمت های مناسب و ارزان در حجم های بالا ‌و وسیع صورت گرفته است.

عرضه مستقیم گندله آهن موجب افزایش فرآورده های آهن در سطح بازار شده و دستیابی و دسترسی مصرف کنندگان آن ها را تسریع و تسهیل نموده است و همچنین موجب رضایت بالایی از مصرف کنندگان شده اند.

عرضه مستقیم گندله آهن ضایعاتی

مزیت های خاص گندله آهن

مزیت های خاص گندله آهن از آنجا که استفاده از کنسانتره آهن کمی دشوار است با اضافه کردن ترکیبات خاص و مخلوط کردن آن ها و پخت این مخلوط، پودرهای آهن را تبدیل به گندله آهن می کنند که استفاده و نگهداری آن ها راحت تر است.

از مزیت های گندله ها این است که کمتر از پودر های آهن در معرض زنگ زدن و خوردگی هستند در صورتی که سطح مقطع پودر های آهن بسیار بیشتر است و احتمال زنگ زدگی و از دست دادن کیفیت در آن ها بالا است

ولی ترکیبات و شکل و همچنین فرایند پخته شدن در این گندله ها موجب می شود که در برابر رطوبت و عوامل تخریبی موجود در محیط های تولید مقاوم تر عمل کرده و نگرانی کمتری در مورد نگهداری آن ها وجود دارد.

همچنین جا به جایی و استفاده از گندله ها راحت تر است و هزینه کمتری به خریداران و مصرف کنندگان آنان تحمیل می شود و جنبه اقتصادی داشته و می توان به راحتی آن ها را بازیافت کرد و مجدد مصرف نمود.

مزیت دیگر گندله ها این است که دارای خلوص بالای ۶۴٪ هستند و به دو روش استفاده مستقیم در کوره و همچنین استفاده از آن ها در واحد احیا جهت تولیدات مختلف مورد مصرف قرار می گیرند و کارایی خوبی دارند.

دستگاه ها و ابزارآلات که در تهیه این گندله ها نقش دارند جدید و به روز هستند و موجب کیفیت بالایی از این گندله ها می شوند و همچنین تولید آن ها را با سرعت بیشتر ‌‌و تعداد بیشتری در واحد زمان سبب می شوند.

دستگاه های مجهز با تکنولوژی روز دنیا در ساخت و تولید گندله آهن بسیار اهمیت دارند و موجب تولید فراوان آن ها در زمان اندک شده و در نتیجه بازده خوبی را نصیب تولیدکنندگان و عرضه کنندگان آن ها می کنند.

مراکز تولید انواع گندله آهن ضایعاتی

مراکز تولید انواع گندله آهن ضایعاتی مراکز تولید انواع گندله آهن ضایعاتی توانسته اند این محصولات پر کاربرد را در بالاترین کیفیت ممکن ساخته و تولید نمایند و به بازار برای مصارف وابسته به آن عرضه دارند و قیمت های خوب و مناسب برای این محصول در نظر گرفته اند.

برای خرید مستقیم از مراکز تولید کافی است با شماره های موجود در این سایت ارتباط برقرار کرده و نسبت به دریافت قیمت و مشخصات و شرایط فروش آن ها اطلاعات کسب کرده و سفارشات خود را در حجم های مختلف ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما