عرضه کننده بریکت سرد آهن اسفنجی

بریکت سرد آهن اسفنجی امروزه در صنایع مختلفی کاربرد دارند و این محصول به میزان فراوانی در کشورمان یافت می شود. میزان مصرف بریکت آهن در مشاغل صنعتی بالا است که مراکز ما روزانه بهترین نوع بریکت اسفنجی را  در داخل کشور عرضه می کند. درواقع مجموعه ما باتوجه به تجربه کاری چندین ساله در زمینه فروش بریکت آهن، توانسته ایم که جزو عرضه کننده برتر محصولات مذکور در ایران شناخته شویم.

عرضه کننده بریکت سرد آهن اسفنجی

دانستنی ها در مورد بریکت آهن اسفنجی خالص

دانستنی ها در مورد بریکت آهن اسفنجی خالص بریکت آهن اسفنجی خالص با نام های دیگر شناخته می شوند و مواد فشرده شده ای هستند که قسمت زیادی از آنها سوزانده شده است. بریکت آهن درواقع قطعات و اجزای ریز و درشت آهن به شمار می روند که طی فرآیند پیچیده ای به صورت کامل فشرده شده اند و به آنها مواد سوختنی فشرده نیز گفته می شود. بریکت آهن اسفنجی در فرآیند بریکت سازی از آهن اسفنجی شکل تولید می شوند و همان طور که گفته شده در صنایع فولاد سازی دنیا مورد استفاده قرار می گیرند.

بریکت آهن اسفنجی در حرارت بسیار بالا شکل گرفته اند و باتوجه به اینکه در زمان شکل گیری در بالاترین حد فشار و دمای بالا قرار می گیرند، ظاهر فشرده ای دارند و بسیا هم ضخیم می باشند. بریکت آهن اسفنجی، میزان مقاومت و چگالی بالایی دارد و در برابر اکسید شدن استحکام قوی دارند و همین ویژگی های بریکت آهن موجب شده است که در بسیاری از صنایع دنیا از آنها استفاده شوند. 

گفتنی است که بریکت آهن اسفنجی به روش های گوناکونی تولید می شوند که از جمله متداول ترین روش های تولید این محصولات می توان به تولید بریکت با استفاده از زغال سنگ و منابع گازی نیز اشاره کرد.

تولید کنندگان بریکت سرد آهن اسفنجی

تولید کنندگان بریکت سرد آهن اسفنجی کشور ایران جزو تولید کنندگان بزرگ بریکت آهن در بین کشور های خاورمیانه محسوب می شود و در صنایع فولاد ایران روزانه حجم بالایی از این محصولات تولید می شود. در فرآیند تولید بریکت آهن اسفنجی، باتوجه به دمای ورودی آهن اسفنجی به دستگاه بریکت سازی، به دو دسته بریکت سازی سرد و گرم تقسیم بندی می شوند. در صنعت فولاد ایران، بریکت سرد آهن کارایی بیشتری دارد و در صنایع فولاد سازی کشورمان به منظور تولید فولاد، از آهن اسفنجی بیشتر استفاده می کنند که در ادمه مطلب به دلایل این امر می پردازیم.

دلایلی که باعث شده است در فرآیند فولاد سازی از بریکت سرد آهن اسفنجی بیشتر استفاده شود عبارتند از:

1- باتوجه به استفاده از آهن اسفنجی، این روش سریع تر است و فرآیند مذکور در کوتاه ترین زمان ممکن انحام می شود.

2- این روش هزینه کمتری را شامل می شود و با کمترین هزینه می توان کار تولید را انجام داد.

3- به طور کلی، آهن اسفنجی ارزش بسیار بالاتری نسبت به محصولات دیگر دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما