عرضه کننده بهترین میلگرد صاف

عرضه کننده بهترین میلگرد صاف توانسته بازار فروش خود را گسترش دهد چون همیشه و در سخت ترین شرایط اقتصادی کیفیت بالا را سر لوحه کار خود قرار داده است.
میلگرد میله ای فولادی و دراز می باشد که در دو مدل ساده و آجدار و در سایز های مختلفی تولید می شود.

عرضه کننده بهترین میلگرد صاف

روش تشخیص میلگرد صاف درجه یک

روش تشخیص میلگرد صاف درجه یک

میلگرد صاف درجه یک دارای مشخصات زیر می باشد:

  • مقاطع آن کاملا نرم و بدون آج است.
  • هیچ گونه اثر ترک خوردگی روی آن دیده نمی شود.

عرضه کننده میلگرد انواع نمونه های محصول را در اختیار مشتریان می گذارد تا آن ها بتوانند مطابق با نیاز خود بهترین خرید را انجام دهند که ما در زیر آن ها را برای شما شرح داده ایم:

  • میلگرد فولادی صاف و ساده: سطحی یکنواخت و صافی دارد و در سایز های بین 6 تا 50 میلی متر تولید می شود و به راحتی خم می شود و در هنگام برش هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی شود از کاربرد های این نمونه می توان به ساخت درز انقباض فرودگاه ها و خیابان ها اشاره کرد چون باعث می شود تا بتن دچار جمع شدگی و ترک خوردگی نشود در این جا لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که در ساخت سازهایی مانند پل ها و ساختمان های سنگین به هیچ عنوان نباید از این نمونه میلگرد استفاده نمایید.
  • میلگرد آجدار ترمومکانیکی یا TMT: استحکام بالای دارد چون در دمای زیادی تولید می شود به همین دلیل بتن های که دارای این نمونه میلگرد هستند بسیار مستحکم می باشند چون استاندارد های بالای دارد و از دیگر ویژگی آن می توان به انعطاف پذیری، خمش پذیری و جوش پذیری آن اشاره کرد علاوه بر این ها در برابر دمای بالا، زلزله و زنگ زدگی هم مقاومت بالای دارد.
  • میلگرد آجدار مقاومت بالا HSD: برای انواع بتن کاربرد دارد و دارای سطح آجدار پیچیده و مارپیچی است و در مقاطع بالای 4 تا 50 میلی متری وجود دارد و جوش پذیری و انعطاف پذیری خوبی دارد چون سطح کربن آن پایین می باشد انواع میلگرد های آجدار برای ساخت پل ها و ساختمان های تجاری و صنعتی استفاده می شوند.

تولید عمده میلگرد صاف

تولید عمده میلگرد صاف

تولید عمده میلگرد صاف با استفاده از بهترین فولاد و دستگاه های مدرن انجام می شود و تمام استاندارد های روز دنیا در ساخت محصول رعایت می گردد تولید میلگرد به دلیل مزیت های فراوانی که دارد افزایش یافته است به عنوان نمونه استحکام و مقاومت بالای دارد و به راحتی شما می توانید برای جلوگیری از زنگ زدن آن را رنگ بزنید.

در سایز متنوعی تولید می شود که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و شما می توانید با توجه به ضخامت بتن اندازه میلگرد را انتخاب نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما