عمده فروشی تیرآهن استاندارد

تیرآهن ها یکی از مهم ترین اجزای ساختمان هستند که در حال حاضر سه نمونه آن ها از استقبال خرید بالایی برخوردار می‌ باشند‌.

با توجه به کارایی بالای این سری از محصولات، بازار خرید و فروش تیرآهن استاندارد بسیار داغ بوده و افراد در اقصی نقاط کشور می توانند نسبت به تهیه آن ها اقدام نمایند. در این زمینه مراکز کثیری وجود دارند که به صورت عمده محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌ دهند که از بهترین گزینه برای شما خرید از درگاه اینترنتی است.

عمده فروشی تیرآهن استاندارد

تیرآهن استاندارد چه مشخصاتی دارد؟

تیرآهن استاندارد چه مشخصاتی دارد؟ تیر آهن های متنوع در زمینه ساختمان و صنعتی، ساخت ابزار آلات صنعتی، باسکول های تریلی کش و … مورد استفاده قرار می گیرد.

تنوع در دنیای تیر آهن ها بسیار زیاد می باشند، هر یک از انواع آن ها از مشخصات ویژه ای برخوردارند که در این قسمت به ارائه برخی از آن ها خواهیم پرداخت:

  • تیرآهن IPE:

این نمونه تیر آهن بیش ترین تیر آهن مورد استفاده در زمینه ساختمان سازی است. بارزترین ویژگی آن وجود ضخامت های یکسان بال تیرآهن در ابتدا و انتهای آن می باشد. بسیاری از مهندسین کشور ایران نسبت به استفاده از این تیر آهن استقبال نشان می‌ دهند، به همین دلیل این نمونه تیر آهن محبوبیت بسیار زیادی در بین ساختمان سازان دارند.

  • تیرآهن INP

این تیر آهن بیش تر از همه تولید شده کشور چین و روسیه می باشد و در این کشورها استفاده کثیری دارند. بال های آن در ابتدا نازک بوده اما به تدریج ضخیم می شود، به طوری که اگر از سر تیر آهن به محصول نگاه کنید، شیب ملایمی را در ضخامت بالای آن خواهید دید.

  • تیرآهن IPB

این نمونه تیر آهن به تیر آهن h معروف شده که طول بال آن نسبت به انواع تیرآهن‌ های IPE بیش تر می‌ باشد.

در هنگام خرید انواع تیر آهن باید بگویم که تیر آهن های با علامت L سبک هستند، از طرفی علامت V در آن ها نشان دهنده سنگین بودن تیرآهن است.

مرکز توزیع تیرآهن استاندارد

مرکز توزیع تیرآهن استاندارد

با توجه به خرید بالا نسبت به تیرآهن استاندارد، مرکز توزیع تیرآهن تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین انواع تیرآهن را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. روش های خرید بسیاری وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها تیرآهن خود را تهیه نمایید، یکی از آن ها مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع تیر آهن است. اما با توجه به شرایط فعلی جهان چنین روش خریدی به شما توصیه نمی شود، در این زمینه بهتر است که از درگاه اینترنتی نسبت به خرید محصول خود اقدام نمایید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما