عمده فروشی تیرآهن میلگرد

امروزه به دلیل اینکه کشورمان و حتی برخی از کشورها در خط گسل زلزله قرار دارند به فکر مقاوم سازی ساختمان ها و بناهای دیگر افتاده اند .یکی از مهمترین ارکان در مقاوم سازی ساختمانها و بناها سدها و برخی از اماکن تیرآهن و میلگرد می باشد .البته جهت مقاوم سازی باید از بهترین و مقاوم ترین میلگرد و تیر آهن استفاده کرد. پخش کننده تیرآهن میلگرد ما از بهترین و با کیفیت ترین نوع فولاد ساخته شده است که حتی خریداران از سایر کشورها نیز یکی از مشتریان ثابت این نوع فولاد شده اند.

عمده فروشی تیرآهن میلگرد

نکات مهم درباره خرید تیرآهن میلگرد

نکات مهم درباره خرید تیرآهن میلگرد همانطور که گفته شد برای مقاوم سازی ساختمان ها و ما که از تیر آهن میلگرد استفاده می‌شود اما این محصول باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد تا بتوانند نقش مهم خود را ایفا کند. ما در ذیل به برخی از این ویژگی ها اشاره می نماییم.

  • یکی از ویژگی های بسیار مهم و اساسی مقاوم بودن در برابر شکنندگی است تیرآهن و میلگرد ما در برابر فشار و خم شدن بسیار مقاوم هستند.
  • یکی دیگر از ویژگی ها مقاومت در برابر حرارت است که در زمان آتش سوزی در ساختمانها و حرارت بسیار بالا باعث می شود فولاد مقاومت خود را حفظ کند و ساختمان در حالت اول خود باقی بماند.
  • همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های مهم خرید تیرآهن و میلگرد ظاهر آن است که باید بدون پوسیدگی و زنگ زدگی باشد و ما برای جلوگیری از این موارد، تیرآهن و میلگرد خود را در سوله های سرپوشیده نگهداری می کنیم.
  • از دیگر ویژگی تیرآهن و میلگرد عرضه آن در اندازه های دلخواه می باشد.
  • میلگردهای ما نیز در دو نوع عاج دار و بدون عاج تولید می کنیم تا نیاز مشتریان را رفع کنیم.
  • همچنین محصولات ما در هر تناژی که باشند به هر نقطه ای ارسال می گردد.
  • این محصول به دلیل تکنولوژی که در آن به کار رفته از نظر وزنی سبک تر از سایر محصولات در نوع خود می باشد.

پخش کننده عمده تیرآهن میلگرد

پخش کننده عمده تیرآهن میلگرد فروش تیر آهن و پخش عمده آن را به ما واگذار کنید تا محصول را در کمترین زمان مناسب و با نازلترین قیمت آن را عرضه کنیم شما می توانید این کار را با مراجعه به سایت اینترنتی ما انجام دهید که اینکار هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و هم در وقت صرفه جویی می گردد.

۸۰ درصد فروش ما به صورت صادرات به خارج از کشور می باشد که این نشان از کیفیت بالا و قدرت در میزان و نوع محصول دارد شما می توانید محصول ما را به صورت تونی دریافت نمایید. فروش تیرآهن برای کشور ما از نظر اقتصاد بسیار مفید بوده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما