فروشندگان انواع آهن آلات در تهران

یک فروشنده با تجربه آهن آلات چه مواردی را جهت انجام معاملات خود باید در نظر بگیرید؟ فروشندگان انواع آهن آلات در تهران در چه مکان هایی حضور داشته و به مبادله و فروش اقدام می نمایند؟
بازار آهن آلات یک بازار پر فراز و نشیبی است که جهت انجام معاملات باید از تجربه، تخصص، دانش کافی و نوع معامله با هر شرکتی را به خوبی فرا گرفته باشید. آهن آلات بازار بزرگی از محصولات و آهن آلات داخلی و خارجی را شامل می شود بنابراین آشنایی با تمامی این تولیدات و هم چنین آگاه بودن از قیمت ها بسیار لازم و ضروری می باشد.

بازار آهن آلات ساختمانی

اکثر فروشندگانی که در زمینه آهن آلات فعالیت دارند مشغول به خرید و فروش آهن آلات ساختمانی هستند، زیرا اکثر خریداران در این زمینه به دنبال خرید هستند. در گروه آهن آلات صنعتی کمتر کسی فعالیت دارد زیرا اکثر خریداران آهن صنعتی، دولت، کارخانه ها و انبوه سازان می باشند و اغلب به صورت مستقیم از کارخانه لوازم و قطعات مورد نیاز خود را تامین می کنند.

فروشنده آهن آلات

آهن فروشی در شادآباد

در تهران اکثر فروشندگان در بازار شادآباد، بازار قلعه مرغی یا بازار پامنار در حال فعالیت هستند و جهت خریدهای انبوه و عمده می توان به این بازارها مراجعه کرد. البته در بازارهایی مانند پامنار، انواع قطعات و ورق های آلومینیومی نیز معامله می شود که در مصرف بسیار زیادی نیز در ساخت و سازها داند.
علاوه بر بازار شادآباد که بزرگترین بازار آهن آلات تهران می باشد، شرکت ها و بازرگانی های بزرگ و فعالی نیز به صورت فعال در این زمینه مشغول به خرید و فروش هستند که همگی دارای دفتر فروش و انبارهایی در خارج از شهر می باشند.

در هنگام عقد قرارداد با چنین فروشندگانی سعی کنید از نمونه های موجودی در انبار دیدن کنید یا اگر به صورت غیر حضوری قصد خرید دارید از فروشنده آهن آلات بخواهید عکس محصول یا مقطع مورد نظر را برای شما ارسال نماید تا اطمینان حاصل نمایید، آهن مورد تمام ویژگی های مورد نظر شما را دارا می باشد.
بازار آهن تهران از پررونق ترین بازارهای آهن در ایران می باشد که روزانه حجم وسیعی از انواع آهن آلات ساختمانی و گاهی صنعتی در آنجا مبادله می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما